הזמרים האיטלקים דיודאטו וארמל מטה הם בין האמנים שהגישו שירים לפסטיבל סן רמו 2021. שלב הגשת השירים לתחרות האיטלקית הסתיים.

ביום שלישי הסתיים שלב הגשת השירים המתמודדים לפסטיבל סן רמו האיטלקי שיתקיים בין ה-2 ל- 6 במרץ. לזוכה בתחרות יוצע לייצג את איטליה באירוויזיון. על פי הדיווחים באיטליה, בין המתמודדים שהגישו שירים לתחרות ניתן למצוא את הזמר דיודאטו (Diodato) שזכה בפסטיבל בשנה שעברה ואמור היה לייצג את איטליה באירוויזיון שבוטל עם השיר "Fai Rumore".




עקבו אחרינו גם בדף האינסטגרם שלנו – את זה לא כדאי לכם לפספס!

מתמודד נוסף שדווח כי הגיש שיר לתחרות הוא ארמל מטה (Ermal Meta) שייצג את איטליה באירוויזיון ב- 2018 עם השיר "Non mi avete fatto niente" שהגיע למקום ה- 5 בגמר האירוויזיון.

מתמודדים נוספים ששמם נקשר בפסטיבל הקרוב הם: אקילה לאורו (Achille Lauro), ג'יוסי פררי (Giusy Ferreri), נעמי (Neomi), אנליסה (Annalisa) ועוד… אחד מהם עשוי לייצג את איטליה באירוויזיון 2021.

פסטיבל סן רמו, אשר משמש לרוב כקדם האירוויזיון האיטלקי, צפוי להתקיים השנה בין התאריכים 2 ל- 6 במרץ. תאריכים אלה שוברים מסורת ארוכת שנים בה נערך הפסטיבל בשבוע הראשון של חודש בפברואר. הדחייה בתאריכים נובעת כמובן מהשפעות מגפת הקורונה באיטליה.




זו תהיה ההשתתפות ה- 46 של איטליה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנת 1964 ובשנת 1990.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!