צרפת היא המדינה הזוכה באירוויזיון הילדים לשנת 2020. זו הפעם הראשונה שהמדינה זוכה בתחרות. השיר הזוכה הוא "J'imagine" בביצוע של ולנטינה (Valentina).

הערב נערכה התחרות ה- 18 של אירוויזיון הילדים (אירוויזיון ג'וניור) בוורשה שבפולין. התחרות התקיימה בהתאם למגבלות הקורונה כאשר נמנע מנציגי המדינות להגיע לפולין ולכן ביצוע השיר ששודר הערב צולם מראש, כאשר כל נציג צילם את שירו במדינתו. רק 12 מדינות השתתפו הערב בתחרות בכיכובם של זמרים מגיל 9 עד 14.

עקבו אחרינו גם בדף האינסטגרם שלנו – את זה לא כדאי לכם לפספס!

צרפת זכתה בתחרות עם השיר "J'imagine" ("אני מדמיינת") שאותו ביצעה הזמרת ולנטינה (Valentina) ובכך הביאה את הזכייה הראשונה לצרפת בתחרות אירוויזיון הילדים. ולנטינה זכתה ב- 200 נקודות. תוצאות התחרות נקבעו בעזרת 50% שופטים ו- 50% הצבעה אינטרנטית כאשר צרפת זכתה במקום הראשון גם בקרב השופטים וגם בקרב הצופים. צרפת הובילה כמעט לכל אורך שלב ההצבעה.

את המקום השני תפסה קזחסטן ואילו במקום השלישי דורגה ספרד. גרמניה, שעבורה הייתה זו הופעת הבכורה בתחרות, הגיעה למקום האחרון (12).

מי את? ולנטינה

זוכת אירוויזיון הילדים, ולנטינה, נולדה ב- 6 באפריל 2009 ולכן היא כרגע בת 11 לבד. החיבור והאהבה של הזמרת הצעירה למוסיקה החלה בעקבות אימה, שנהגה לשיר לה שירי ערש. בגיל 6 היא ערכה אודישנים לעונת הילדים של תכנית הריאליטי "The Voice" בצרפת. בשנתיים האחרונות היא חברה בלהקת הילדים "Kids United Nouvelle Generation" שיחדיו הקליטו כבר שני אלבומים ושיתפו פעולה בקמפיינים שונים של UNICEF.

כרגע לא ידוע אם צרפת תארח את האירוויזיון ג'וניור בשנה הבאה, כיוון שבאירוויזיון ג'וניור כשמדינה זוכה, היא לא בהכרח מתחייבת לארח בשנה לאחר מכן.

צרפת השתתפה לראשונה באירוויזיון ג'וניור ב- 2004, אז זכתה במקום ה- 6. למרות זאת, בצרפת החליטו לא לחזור להשתתף בתחרות ב- 2005. ההחלטה לחזור להתמודד בתחרות התקבלה רק לקראת התחרות של שנת 2018, לאחר 14 שנות הפסקה, כאשר באותה שנה הגיעה צרפת למקום השני. זו הזכייה הראשונה של צרפת בתחרות, כאשר המדינה רשמה עד כה 4 השתתפויות בלבד.

תוצאות מלאות של אירוויזיון הילדים 2020:

  1. 200 נקודות – צרפת – Valentina – J’imagine
  2. 152 נקודות – קזחסטן – Karakat Bashanova – Forever
  3. 133 נקודות – ספרד – Soleá – Palante
  4. 132 נקודות – הולנד – UNITY – Best Friends
  5. 130 נקודות – בלרוס – Arina Pehtereva – Aliens
  6. 111 נקודות – גאורגיה – Sandra Gadelia – You Are Not Alone
  7. 106 נקודות – אוקראינה – Oleksandr Balabanov – Vidkryvai
  8. 100 נקודות – מלטה – Chanel Monseigneur – Chasing Sunsets
  9. 90 נקודות – פולין – Alicja Tracz – I’ll Be Standing
  10. 88 נקודות – רוסיה – Sofia Feskova – My New Day
  11. 85 נקודות – סרביה – Petar Ančić – Heartbeat
  12. 66 נקודות – גרמניה – Susan – Stronger With You

את האירוע פתחה הזוכה האחרונה באירוויזיון הילדים, ויקי גאבור (Viki Gabor), שנתנה ביצוע מעולה לשיר עימו זכתה בשנה שעברה – "Supehero". לפני שלב ההצבעה הופיע שוב ויקי גאבור (Viki Gabor) יחד עם רוקסנה ונגיאל (Roksana Węgiel‬‎), זוכת אירוויזיון הילדים לשנת 2018. לצד הבנות ניתן היה לראות הולוגרמה של זוכה אירוויזיון 2019, דאנקן לורנס (Duncan Laurence), כאשר השלושה ביצעו יחדיו את השיר הזוכה באירוויזיון 2019 – "Arcade".

בנוסף, הזמרת אליציה שמפלינסקה (Alicja Szemplińska) שנבחרה לייצג את פולין באירוויזיון 2020 שבוטל בשל מגפת הקורונה. ביצעה את השיר עימו הייתה אמורה להתמודד – "Empire". הביצוע היה מאכזב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!