ג'וני לוגן מספר על חוויותיו בתקופת הקורונה ועל געגועיו להופעות ולבמה.

את אוהדי האירוויזיון אין צורך לשאול על מי מדובר כאשר המונח "מר אירוויזיון" עולה לדיון. כל מעריץ או מעריצה ינקבו מייד בשמו של אגדת הרוק האירית, ג'וני לוגן בן ה- 66, אשר פרץ לתודעה כאשר זכה באירוויזיון שלוש פעמים: ב- 1980, 1987 וב- 1992 כמלחין. לוגן היה תמיד שם להותיר חותם, להמיס לבבות ולהביא נצחונות למדינה האירית.




לעדכונים נוספים ושליחת חדשות – היכנסו לעמוד הפייסבוק או האינסטגרם שלנו

אלא שבשנים האחרונות נראה כי לוגן מאבד מעט מקסמו. בתחרות שבו נבחרו עשרת שירי האירוויזון הבולטים הגיע "Hold Me Know" רק למקום ה- 11 בלבד. להקת "אבבא", לנה (Lena) הגרמניה אשר זכתה באירוויזיון 2010, ואפילו אלכסנדר ריבאק הנורווגי עקפו אותו.

בראיון לעיתון אירי, מאורע נדיר כשלעצמו, הוא מדבר על ימי הסגר בשל מגפת הקורונה ומדגיש עד כמה הוא נהנה מהתמיכה המשפחתית, מהעושר הכלכלי שצבר כתוצאה מהקריירה המוסיקלית שעשה ועל כך שהוא נהנה מנהיגה במכונית, ממפגש עם גיבורי אירוויזיון מהעבר ומציפייה לשוב להופיע עם קהל. הוא טוען כי הוא מגובש מאוד פוליטית אם כי מעדיף פחות להבליט את דעותיו, ומותח ביקורת על זמרים אירים אחרים אשר צריכים להשתפר. הוא מודה כי אינו בקיא בטכנולוגיה וכי בניו מסייעים לו בזאת.




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!