נטע ברזילי הופתעה במהלך צילומים כאשר עלתה מעריצה אירנית שסיפרה לה על אהבתה כלפיי הזמרת. זוכת האירוויזיון מצליחה לחבר בין ישראל לאירן.

נטע ברזילי, זוכת הישראלית שלנו לאירוויזיון 2018, מצליחה לעשות את הבלתי יאמן ומחברת בין ישראל לאירן בעזרת המוסיקה אותה היא יוצרת. במהלך צילומי פרק חדש בסדרת הרשת אשר עולה בערוץ היוטיוב של הזמרת, קיבלה נטע שיחה ממעריצה באירן שסיפרה לה על כמות האהבה הגדולה לה היא זוכה במדינה אשר נחשבת לאויבת של מדינתנו.




לעדכונים נוספים ושליחת חדשות – היכנסו לעמוד הפייסבוק או האינסטגרם שלנו

במהלך הסדרה חלקה נטע את האפשרות ליצור עימה קשר במהלך צילום הפרק ובעקבות זאת הופתעה הזמרת כאשר עלתה המעריצה האירנית. "בעזרת האינסטגרם אפשר למצוא כל כך הרבה דפים אירנים שבהם התמונות שלך מופיעות יחד עם הסרטונים שלך וההופעות שלך ואנחנו כולנו מאוהבים בך", סיפרה המעריצה האירנית. "אני עומדת לבכות", אמרה ברזילי, "אני אפילו לא מורשת להכנס למדינתכם, אבל מוסיקה חוצה גבולות, למוסיקה לא אכפת, מוסיקה היא אהבה טהורה וחיים טוהרים. בשנייה שאוכל להכנס לאירן אגיע לפגוש אותך".

לשיחה המלאה ניתן להאזין בסרטון היוטיוב הבא:




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!