הזדמנות חד פעמית להוריד בחינם את הספר המצליח "שלוש דקות של נצח" מאת אלון אמיר, שמבוסס על תחרות האירוויזיון. אל תפספסו!

עם הכניסה לעונת האירוויזיון שקרבה ומגיעה, ניתנת לכם רק היום הזמנות אחת ויחידה להוריד במתנה את הספר "שלוש דקות של נצח" ("Three Minutes of Eternity") שמבוסס על חוויותיו באירוויזיון של מנהל האמנים והיחצ"ן הידוע – אלון אמיר. קישור להורדה בסוף הכתבה.




לעדכונים נוספים ושליחת חדשות – היכנסו לעמוד הפייסבוק או האינסטגרם שלנו

"שלוש דקות של נצח" הוא ספר פופ-ריאליטי שחושף את אחורי הקלעים של תחרות האירוויזיון. זוהי הצצה אל הפוליטיקה הפנימית שמתרחשת בישראל בכל הקשור לתחרות, לפוליטיקה העולמית, לשחיתויות, לרומנים ולמה שקורה בחדרי חדרים. זוהי הפעם הראשונה בעולם שספר כזה נכתב מתוך חוויות אישיות של משתתף פעיל בתחרות.



תקציר: ינאי טננבאום, איש יחסי ציבור ומי ששימש בעבר כמה פעמים כדובר המשלחת הישראלית לאירוויזיון, מתבקש לקחת חלק בתחרות שתתקיים בבאקו, אזרבייג'אן, מדינה מוסלמית עם גבול פתוח לאיראן. במסגרת העבודה על התחרות עם הזמרת ירדן עוז, השניים עוברים מסע ארוך ומפותל, הכולל פוליטיקות פנים מערכתיות בישראל, וחווים על בשרם מה המשמעות של להיות ישראלים המייצגים את מדינתם מול אירופה. המשתתפים במשלחת מאפשרים לעצמם להישאב אל תוך רומנים, לשתות את עצמם לדעת ותוך כדי מצליחים, בדרכם הייחודית והוולגרית, להקסים את הסובבים אותם.

שלוש דקות של נצח מהווה יומן מסע מפורט אל תוך מה שנראה כעולם של זוהר, פאייטים וגימיקים, אך מתברר שמאחורי התדמית והקלישאות הרווחות בקרב הציבור הרחב, חברי המשלחת מוצאים עצמם במצבים מסכני חיים.



אלון אמיר

אלון אמיר לקח חלק במספר רב של תחרויות אירוויזיון. הוא שימש כדובר המשלחת הישראלית (ב- 2009, 2012, 2013 ו-2016), דובר המשלחת הסלובקית (2011) והבלרוסית (2005). כמו כן הוא שימש כשופט בינלאומי פעמים רבות בקדמי האירוויזיון בשבדיה, במלטה, בפינלנד, בבולגריה ובאסטוניה.

 

להורדת הספר בחינם בשפה האנגלית "Three Minutes of Eternity" לחצו כאן! *

*תקף רק להיום – 25/10/2020 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!