הזמר האיטלקי דיודאטו לא יזכה לייצג את איטליה באירוויזיון 2021. הנציג האיטלקי לאירוויזיון הבא יהיה הזוכה הגדול של פסטיבל סן רמו היוקרתי שיתקיים בחודש מרץ.

רשת הטלוויזיה האיטלקית, RAI, החליטה שלא לשלוח את הזמר האיטלקי דיודאטו (Diodato) לאירוויזיון 2021. דיודאטו נבחר לייצג את איטליה באירוויזיון 2020 עם השיר "Fai Rumore" לאחר שזכה בפסטיבל סן רמו.




עקבו אחרינו גם בדף האינסטגרם שלנו – את זה לא כדאי לכם לפספס!

לקראת אירוויזיון 2021 מתכננים ברשת הטלוויזיה האיטלקית לשלוח את הזוכה החדש של פסטיבל הסן רמו שיתקיים בחודש מרץ. על פי חוקי התחרות המקומית, הזוכה במקום הראשון יזכה בהזדמנות לייצג את איטליה באירוויזיון. במידה והמקום הראשון יסרב להצעה, תציע רשת הטלוויזיה את ההשתתפות באירוויזיון למתמודד אחר מתוך הסן רמו.

פסטיבל סן רמו, אשר משמש לרוב כקדם האירוויזיון האיטלקי, צפוי להתקיים השנה בין התאריכים 2 ל- 6 במרץ. תאריכים אלה שוברים מסורת ארוכת שנים בה נערך הפסטיבל בשבוע הראשון של חודש בפברואר. הדחייה בתאריכים נובעת כמובן מהשפעות מגפת הקורונה באיטליה. על פי חוקי איגוד השידור האירופי ניתן לערוך קדמי אירוויזיון ולבחור שירים לתחרות עד ה- 9 למרץ, אך השירים המתמודדים בסן רמו לרוב ארוכים מ- 3 דקות ולכן רובם לא עומדים בקריטריונים הנדרשים כדי להשתתף בתחרות האירוויזיון.




בדרך הכלל לשיר האיטלקי הנבחר ניתן חודש שלם במהלכו השיר מוקלט מחדש ומקוצר ל- 3 דקות כדי שיתאים לקריטריונים הדרושים באירוויזיון. לעומת זאת, השנה יינתנו לשיר הזוכה שלושה ימים בלבד כדי לקצר את השיר ולהקליטו מחדש – פרק זמן קצר מאוד שעשוי להוות בעיה משמעותית. יתכן שהמתמודדים המעוניינים לייצג את איטליה באירוויזיון יאלצו להכין מראש גרסה מקוצרת עבור התחרות הבינלאומית.




זו תהיה ההשתתפות ה- 46 של איטליה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנת 1964 ובשנת 1990.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!