בסביבת המגורים של הזמרת הבלגית סנדרה קים, שזכתה באירוויזיון 1986, מדווחים כי היא תוקפת ילדים ומבקשים שתעזוב את השכונה.

סנדרה קים (Sandra Kim) הבלגית, זוכת אירוויזיון 1986, ניצחה בתחרות עם השיר "אני אוהבת את החיים" ("J'aime La Vie") אך תושבי כפר הירס שנמצא בחבל לימבורג בבלגיה כבר לא אוהבים את החיים מאז שהזמרת נמצאת בשכונה.




לעדכונים נוספים ושליחת חדשות – היכנסו לעמוד הפייסבוק או האינסטגרם שלנו

הזמרת, בת ה- 47, שעברה להתגורר במקום לפני מספר שנים, נוהגת לתקוף ילדים שמשחקים ברחבי השכונה. "אני שומע את השכנה 'המדהימה' שלי צורחת על ילדים שמשחקים בחוץ שישתקו באופן קבוע", מספר אב שמתגורר במקום. "אני מכבד את כולם, אך לא מתייחסים לילדים בצורה כזו". לדבריו, הזמרת הייתה צריכה לדעת שסביר שיהיו רעשים של ילדים במקום שבו מתגוררות משפחות צעירות רבות וקיים בית ספר.




באתר החדשות הבלגי Nieuwsblad צוין כי תושבת אחרת סיפורה שהזמרת הידועה "מעכירה את האווירה" הרגועה בכפר. "אנחנו בהלם, כל הילדים המקומיים צריכים לסבול מההטרדות שלה. זו הייתה שכונה מהנה לילדים. היא תמיד פונה רק לילדים, אף פעם לא להוריהם. ניסינו לפנות אליה בעבר, איך היא מעמידה פנים שהיא לא שומעת אותנו. תאמינו לי, הרבה מהשכנים ישמחו אם היא תעזוב".

מהזמרת ומנהליה לא התקבלה תגובה.

מקור: Web24.news




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!