תאגיד השידור הישראלי דחה את המועד האחרון להגשת שירים עבור עדן אלנה ואירוויזיון 2021 ל- 15 באוקטובר. מדובר בדחיה בשל הסגר אשר הוטל על תושבי ישראל.

[addtoany]

לפני כשבועיים פרסם תאגיד השידור הישראלי "קול קורא" ליוצרים במטרה שיגישו שירים המיועדים לעדן אלנה אשר עשויים להתחרות באירוויזיון 2021 שיתקיים בחודש מאי ברוטרדם שבהולנד. 16 השירים הטובים ביותר, שיעברו את הסינון הקפדני של תאגיד השידור, יפורסמו ברשת והגולשים יוכלו לבחור מתוכם את השירים המועדפים. שמונה שירים יעלו לשלב חצאי הגמר כאשר אחד השירים יזכה לייצג את ישראל באירוויזיון.




מועד ההגשה הראשוני שפרסם תאגיד השידור היה ה- 5 באוקטובר – במהלך חוה"מ סוכות. כעת דוחה תאגיד השידור הישראלי את מועד ההגשה ל- 15 באוקטובר בשל הסגר והקושי להקליט בימים אלה סקיצות לשירים באולפני ההקלטות.

את השירים ניתן לשלוח דרך אתר 'כאן' – בקישור הבא.



זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!