הזמר הקרואטי, דאמיר קדז'ו, שהיה אמור לייצג את קרואטיה באירוויזיון 2020, רומז על השתתפות אפשרית בקדם אירוויזיון הקרואטי 2021.

[addtoany]

רשת הטלוויזיה הקרואטית, HRT, הודיעה כבר בסוף חודש יוני שנציגיה לאירוויזיון יבחרו במסגרת הקדם אירוויזיון המסורתי – DORA. הודעה זו הובילה לסיום שיתוף הפעולה עם הזמר הקרואטי דאמיר קדז'ו (Damir Kedžo) שנבחר לייצג את קרואטיה באירוויזיון 2020 וקיווה שרשת הטלוויזיה תבחר בו ישירות לייצג את המדינה באירוויזיון 2021.




אך למרות זאת נראה שקדז'ו לא וויתר על החלום וייתכן שהוא יתמודד בקדם האירוויזיון הקרואטי גם בשנה הקרובה. ביום חמישי פרסם הזמר בסטורי שבדף האינסטגרם שלו סטורי של מפיק בשם פאטריק פליס (Patrik Flis) שהציג תמונה מתוך אולפן הקלטות שעליה רשום אירוויזיון 2021 ואת שמו של קדז'ו מתוייג בתמונה. האם השניים רומזים שהם עובדים על שיר חדש עבור אירוויזיון 2021? נראה שהתשובה היא חיובית!

דאמיר קדז'ו (Damir Kedžo) נבחר לייצג את קרואטיה באירוויזיון 2020, במסגרת תחרות הקדם אירוויזיון המקומית, עם השיר "Divlji vjetre". השיר דורג במקום ה- 39 בטבלאות ההימורים רגע לפני שאיגוד השידור האירופי הודיע על ביטול התחרות.

בחודש יולי האחרון שחרר הזמר את אלבומו החדש שנקרא "Poljubi Me Sad”. מדובר באלבום שני ששוחרר 12 שנים לאחר אלבום הבכורה.

 

 

זו תהיה ההשתתפות ה- 26 של קרואטיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הרביעי בשנת 1996 ו- 1999.

[addtoany]



רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!