רגע לפני שההצבעה למצעד מסתיימת ריכזנו לכם 5 עובדות חשובות נכון לרגע זה
. המשיכו להצביע! ההצבעה נסגרת הערב בשעה 20.00!

[fblike][addtoany]

רגע לפני שההצבעה נסגרת החלטנו לחשוף פה חמישה נתונים חשובים על תוצאות ההצבעה – נכון לרגע זה! הכל עוד יכול להשתנות, לכן חשוב שתצביעו!

  1. ההצבעה, נכון לרגע זה, מאוד צמודה! הפרש ההצבעות בין המקום הראשון לשני הוא הצבעה אחת בלבד! הפרש ההצבעות בין המקום הראשון לשלישי הוא חמש הצבעות בלבד! כל קול קובע! לכן חשוב להצביע למצעד!
  2. השנה, בניגוד לשנה שעברה, כל השירים בעשרת המקומות הראשונים התמודדו באירוויזיון. רוצים לחזק שירים שהשתתפו בקדמי אירוויזיון? זה הזמן!
  3. חמישה שירים, מתוך 42 השירים שהתמודדו באירוויזיון, לא הצליחו להכנס ל- 100 הגדולים! מנחשים איזה?
  4. בעשרת המקומות הראשונים מדורגות כעת 5 זמרות, 3 הרכבים ושני זמרים!
  5. 23 שירים שלא הצליחו להתברג בשנה שעברה ב- 100 הגדולים הצליחו להפתיע ולעשות זאת השנה! רוצו להצביע!

ההצבעה נסגרת הערב בשעה 20.00!




בחרו מתוך הרשימה הארוכה את 20 השירים הטובים והאהובים ביותר – לדעתכם!!! את תוצאות המצעד המסכם של שנת תש"פ נחשוף בשידור חגיגי שישודר בערב סוכות, 02/10/2020, החל מהשעה 08:00 בשידור חי באתר EuroMix.co.il.

שימו לב – יש לבחור ב- 20 שירים בדיוק. הצבעה שתכלול בחירה נמוכה מ- 20 שירים תיפסל! לא לשכוח ללחוץ על כפתור ההצבעה הכחול למטה בסוף הרשימה! ניתן להאזין לשירים בעזרת לחיצה על שם השיר.

עדכון: ההצבעה הסתיימה!




[fblike][addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!