אימרי זיו, נציג ישראל לאירוויזיון 2017, ישתתף הערב בפרק סיום העונה של "Eurovision Home Concerts". שמונה משתתפי עבר נוספים ייקחו חלק בתכנית שנותנת במה לאמני אירוויזיון מהעבר שלא זוכים להופיע מול קהל בימים אלה בשל משבר הקורונה.

[addtoany]

 

איגוד השידור האירופי ישדר הערב, בשעה 18:00, את פרק סיום העונה של "Eurovision Home Concerts". בפרק האחרון ישתתפו 9 מבצעים והם: להקת Go_A האוקראינית והזמר דיודאטו (Diodato) האיטלקי שהיו אמורים להתמודד השנה באירוויזיון, הזמר האוקראיני מלובין (Melovin) שהתמודד באירוויזיון 2018, דאמי אים (Dami Im) שייצגה את אוסטרליה ב- 2016, יוהאנה (Yohanna) שייצגה את איסלנד ב- 2009, הזמרת דנה (Dana) האירית שזכתה באירוויזיון 1970, איימר קווין (Eimear Quinn) שזכתה גם עבור אירלנד ב- 1996 וההרכב הנורווגי Secret Garden שזכה באירוויזיון 1995.




בנוסף, ישתתף גם בתכנית הזמר הישראלי אימרי זיו, שייצג את ישראל באירוויזיון 2017 עם השיר "I Feel Alive". אמרי יבצע בתכנית את השיר שלו לאירוויזיון ויבצע גרסת כיסוי לשיר מהיסטוריית התחרות.

ניתן לצפות בתכנית בקישור הבא בשעה 18:00 (שעון ישראל)!




התכנית "Eurovision Home Concerts" פותחה על ידי איגוד השידור האירופי בשל הסגר בו נמצאו אזרחי ישראל ויתר תושבי אירופה. מדובר בסדרה של הופעות ביתיות המשודרת מעמוד היוטיוב הרשמי של התחרות מידי שישי בשעה 18.00. ההופעות הביתיות מגיעות על רקע התפשטות מגיפת הקורונה באירופה ובעולם. אמנים רבים נאלצו לבטל את הופעותיהם, כך שהאפשרות היחידה של האמנים להמשיך להופיע ולהיות בקשר עם המעריצים הרבים היא בעזרת הרשתות החברתיות באינטרנט.





הדיסק הרשמי מחכה לכם – הכנסו לוידאו!

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

[addtoany]