הערב ישודר הפרק השני של הסדרה הדוקומנטרית "העזנו לחלום" ובנוסף ייחשפו תוצאות תחרות אירוויזיון 2020 שתערך במתכונת מיוחדת על ידי תחנת הרדיו 'כאן תרבות'.  

[addtoany]

"העזנו לחלום" – סדרה דוקומנטרית

הפרק השני של הסדרה הדוקומנטרית "העזנו לחלום" ישודר הערב בכאן 11 בשעה 22:15. הסדרה, בת שלושה פרקים, עוסקת ברגעי האושר, המתח, הקשיים והמאבקים עד להגשמת החלום – הפקת האירוויזיון המוצלח ביותר בעשור האחרון. הסדרה בוימה על ידי היוצרת אורנה בן דור. הפרק הראשון שודר כבר ביום שני.

בפרק השני הפקת האירוויזיון מעלה הילוך. אמנים מהשורה הראשונה נרתמים לאירוע, מתוך תעוזה לקחת חלק בחלום. צוות המנחים מתיל להתרגש ובעיקר המנחה הצעירה והפחת מוכרת – לוסי איוב. המדינה עסוקה בבחירות אך בועת האירוויזיון ממשיכה לעבוד במלוא המרץ. אלא שדווקא אז, רגע לפני שעולים לאוויר, חמאס מחליט לקלקל את המסיבה ולתקוף את שמי תל אביב.




כבר כעת ניתן לצפות בכל הפרקים ברשת.
לצפייה בפרק הראשון
לצפייה בפרק השני
לצפייה בפרק השלישי

הפרק השני:

הסדרה מלווה בצורה מופלאה את מפיקי האירוויזיון, מנחי התחרות והאוהדים הרבים של התחרות שהעזו לחלום ולבסוף אף הגשימו את חלומם. אירוויזיון 2019 התקיים בישראל. הפרק השלישי ישודר ביום שבת בכאן בשעה 21.15.




רוצים לזכות בחבילת פרסים במתנה?
הדיסק הרשמי מחכה לכם – הכנסו לוידאו!

אירוויזיון 2020 – תוצאות האמת

הערב תשודר תחרות אירוויזיון אלטרנטיבית ב'כאן תרבות' ובכאן דיגיטל בשעות 21:00-24:00 . במשדר יוכלו המאזינים לבחור את שיר האירוויזיון המנצח, מבין השירים שלא זכו לגיע לבמה הגדולה ברוטרדם. בין האורחים בשידור: עדן אלנה, אילנית, איתי הרמן (הצ'ייסר), דורון מדלי, יזהר כהן, צביקה פיק, קובי מרימי וחובבי אירוויזיון מוכרים בקהילת האירוויזיון הישראלית. במהלך המשדר גם יון אולה סאנד, המפקח על תחרות האירוויזיון, יתן את ברכתו. את השידור ינחו גואל פינטו ומאיה אלקלומברה.

בשבוע האחרון הוקם אתר ייעודי שבו ניתנה לגולשים אפשרות לבחור את השיר הטוב ביותר מבין 40 השירים שאמורים היו לייצג את המדינות השונות על בימת אירוויזיון 2020, למעט השיר הישראלי Feker Libi בביצועה של עדן אלנה, שאינו משתתף בהצבעה.




מבין השירים, העפילו לגמר 20 שירים שנבחרו לאחר שקלול תוצאות הגולשים. 20 השירים ייחשפו לראשונה במשדר המיוחד ומתוכם ייבחר השיר המנצח בידי צוות שופטים ב-5 נקודות שיפוט: קובי מרימי (נציג ה- EBU) קובי מנורה (נציג כאן), נציג מעריצי האירוויזיון מאתר Wiwibloggs וישוקללו גם תוצאות המצביעים.

קישור לשידור – לחצו כאן!

 




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

[addtoany]