האזינו: עשרות זמרי עבר שהתמודדו בתחרות האירוויזיון ממשיכים לשחרר שירים חדשים. בין הזמרים ניתן למצוא את: רוקסן, בני כריסטו, Sunstroke Project, לואיק נוטה, קנן דואולו ועוד…

 

בשבוע שעבר סקרנו עשרות שירים של זמרי אירוויזיון מהעבר אשר משחררים שירים חדשים בתקופה בה כולם ספונים בביתם בשל התפשטות מגיפת הקורונה. מבול השירים נמשך ולפניכם עוד עשרות שירים נוספים שעשויים להנעים את זמנכם.

רוצים לזכות בחבילת פרסי אירוויזיון 2020 במתנה?
הדיסק הרשמי מחכה לכם – לחצו כאן!




רוקסן – רומניה, אירוויזיון 2020

רוקסן (Roxen) הייתה אמורה לייצג את רומניה באירוויזיון 2020 אך כעת תיאלץ להמתין עד לשנה הבאה אז תשתתף בתחרות עם שיר חדש. עד אז, שחררה הזמרת שיר חדש יחד עם המפיק המוסיקלי ויקי רד (Viky Red) שמכונה PAX. המפיק עומד גם מאחורי הלחן לשיר "Alcohol You" שאמור היה לייצג את רומניה השנה.

בני כריסטו – צ'כיה, אירוויזיון 2020

בני כריסטו (Benny Cristo) אמור היה לייצג את צ'כיה באירוויזיון 2020 עם השיר "Kemama". שיתוף פעולה עם המפיק הצ'כי Fuuse יצר את השיר "Zakusky" (תרגום: "קינוחים").




Sunstroke Project – מולדובה, אירוויזיון 2010 ו- 2017

להקת Sunstroke Project ממשיכה להפתיע. הלהקה שייצגה את מולדובה באירוויזיון 2010 (מקום 22) והביאה למולדובה את המקום הטוב ביותר עד כה (מקום 3 ב- 2017) משחררת שיר דאנס חדש בשפה הרוסית בשם "Rasstrelyay Lyubovyu" (תרגום: "תירה באהבה").

לואיק נוטה – בלגיה, אירוויזיון 2015

לואיק נוטה (Loïc Nottet), בן 24, ייצג את בלגיה באירוויזיון 2015 לאחר שזכה במקום השני ב- "The Voice Belgium". בגמר האירוויזיון הוא הצליח להפתיע את כולם כשהצליח להגיע למקום הרביעי לאחר 12 שנים בהם לא הצליחה בלגיה להיכנס לטופ 5. שנתיים אחרי האירוויזיון שחרר נוטה את אלבום הבכורה המצליח "Selfocracy" וכעת עומד הזמר לפני שחרור אלבום חדש. רגע לפני משחרר הזמר את השיר "Mr/Mme" – בלדה מרגשת שהיא למעשה השיר הראשון אשר משחרר הזמר בשפה הצרפתית.

קנן דואולו – טורקיה, אירוויזיון 2007

קנן דואולו (Kenan Doğulu), בן 45, הוא אחד הזמרים המצליחים בטורקיה עם יותר מ- 10 אלבומים באמתחתיו. את טורקיה ייצג באירוויזיון 2007 עם השיר המעולה "Shake It Up Şekerim" שהשיג את המקום הרביעי בגמר הגדול. שירו החדש נקרא "Bizimdir" (תרגום: "זה שלנו") ובו הוא שר על הצער וההרס בעולם.




DoReDos – מולדובה, אירוויזיון 2018

עוד להקה מולדובנית משחררת שיר חדש, והפעם זו להקת DoReDos שייצגה את המדינה באירוויזיון 2018 עם השיר "My Lucky Day" וזכורה בעיקר בזכות הופעת הדלתות הבלתי נשכחת. לשירם החדש קוראים "Ya Tebya Lyublyu" (תרגום: "אני אוהב אותך") וגם הוא מבוצע בשפה הרוסית.

מיכאליס הציגיאניס – קפריסין, אירוויזיון 1998

מיכאליס הציגיאניס (Michalis Hatzigiannis), בן 41, ייצג את קפריסין באירוויזיון 1998 עם השיר "Genesis" שהגיע למקום ה- 11. הזמר היה אחד הזמרים המצליחים ביותר ביוון וקפריסין בעשור הקודם כאשר כמעט כל שיר ששחרר הגיע למקום ראשון במצעדי הלהיטים. בשנים האחרונות הזמר קצת נעלם אך הינה הוא חוזר בשיר חדש: "Eímai Móno Énas Ántras" (תרגום: "אני רק איש אחד").

אדריוס פוייאביס – ליטא, אירוויזיון 2013

אדריוס פוייאביס (Andrius Pojavis), בן 36, ייצג את ליטא באירוויזיון 2013 עם השיר "Something" שהשיג את המקום ה- 22 בגמר. כעת משחרר הזמר את השיר "Kei Mes Einam" (תרגום: "כשנלך").

Compact Disco – הונגריה, אירוויזיון 2012

להקת Compact Disco נבחרה לייצג את הונגריה עם השיר "Sound of Our Hearts" שהגיע באירוויזיון 2012 למקום 24 בגמר הגדול. כעת הם משחררים את השיר "Maradj otthon" (תרגום: "השאר בבית") שעוסק כמובן במשבר הקורונה ומעודד את אזרחי הונגריה להשאר בביתם כדי לשמור על בריאותם.

ג'יימי-לי – גרמניה, אירוויזיון 2016

ג'יימי-לי (Jamie-Lee), בת 22, ייצגה את גרמניה באירוויזיון 2016 עם השיר "Ghost" שדורג במקום האחרון. מאז האירוויזיון שחררה הזמרת את אלבום הבכורה "Berlin" ב- 2016 במקביל למספר סינגלים. הסינגל האחרון נקרא "Heartbeat Distance" ולמרות שמו, הוא מבוצע בשפה הגרמנית.




רבקה דרמלי – סלובניה, אירוויזיון 2008

הזמרת ומלכת היופי רבקה דרמלי (Rebeka Dremelj), בת 39, ייצגה את סלובניה באירוויזיון 2008 עם השיר "Vrag naj vzame" שהגיע למקום ה- 11 בחצי הגמר. הזמרת שחררה 5 אלבומים לאורך הקריירה, כאשר האחרון שבהם שוחרר ב- 2014. לאחר הפסקה של מספר שנים, משחררת הזמרת שיר חדש בשם "Malo, Malo" (תרגום: "קצת, קצת").

אסתר פאוני – רומניה, אירוויזיון 2019

נציגת רומניה לאירוויזיון 2019 הייתה אסתר פאוני (Ester Peony), שהביאה למדינה הבלקנית את אחד ההישגים הגרועים ביותר בתולדות רומניה באירוויזיון. הזמרת הגיעה למקום 13 בלבד בחצי הגמר. כעת משחררת הזמרת את השיר הלטיני "Me Pone Loca" (תרגום: "משגע אותי") שמשלב את השפה האנגלית והספרדית יחדיו.

סבאק – ארמניה, אירוויזיון 2018

סבאק (Sevak), בן 32, ייצג את ארמניה באירוויזיון 2018 והצליח להשיג רק את המקום ה- 15 בחצי הגמר עם השיר "Qami". לפני שנה שחרר הזמר את אלבום הבכורה שלו שכל שיריו מבוצעים בשפה הרוסית. כעת משחרר הזמר שיר חדש ברוסית בשם "Zhdi menya tam" (תרגום: "חכי לי שם") שמזכיר מעט את שירו לאירוויזיון.

רוסלן אלחנו – בלרוס, אירוויזיון 2008

ב- 2008 ייצג את בלרוס הזמר רוסלן אלחנו (Ruslan Alekhno) עם השיר "Hasta La Vista" שהגיע רק למקום ה- 17 בחצי הגמר. לאחר האירוויזיון המשיך להקליט הזמר אלבומים ושירים רבים. בחודש האחרון שחרר הזמר את השיר "Spasibo Bogu" (תרגום: "תודה לאל").

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!