נציגת מלטה, דסטיני (Destiny), מגיבה לביטול תחרות אירוויזיון 2020 בשל התפשטות הקורונה. "ממתינה שדרכי להמשך תתבהר". עדיין לא ידוע האם הזמרת תוכל להתמודד באירוויזיון הבא. כתבתה של מאיה ברכה.

[addtoany]

 

דסטיני צ'וקוניירה (Destiny Chukunyere) הייתה אמורה לייצג את מלטה באירוויזיון 2020 עם השיר "All Of My Love", אך בימים האחרונים התבשרה כי אירוויזיון 2020 בוטל בשל התפרצות הקורונה. עם פרסום הידיעה כתבה הזמרת הצעירה לעוקביה באינסטגרם: "זה עתה קיבלתי את הידיעה שהאירוויזיון השנה מבוטל. כרגע אני ממתינה שדרכי להמשך תתבהר ולמה שיקרה בפועל בשנת 2021, אני ניצבת מול שיברון לב ועצב בזמנים הלא בטוחים והמאתגרים האלה. הבטיחות שלנו היא מעל לכל".

עוד מוסיפה הזמרת: "תודה לכל הצוות שלי. השנה הזו היא חוויה כל כך גדולה ואני אסירת תודה לנצח על כל העבודה שעשיתם במסע הנפלא הזה. מילים לא יכולות לתאר את תודותיי אליכם! לכל אוהדי האירוויזיון שם בחוץ, אני חושבת גם עליכם".

כפי שדסטיני כותבת לעוקביה, היא ממתינה שהמצב יתבהר כדי להבין האם תינתן לה ההזדמנות לייצג את מלטה באירוויזיון 2021. דסטיני נבחרה לייצג את מלטה בעזרת תכנית ה- X Factor, כך שבמידה ורשת הטלוויזיה של מלטה, TRM, תחליט לוותר על פורמט ה- X Factor ב- 2021, יתכן שיציעו לזמרת הצעירה לייצג את מדינתם באירוויזיון הבא.

מחווה לדסטיני

דסטיני, שזכתה באירוויזיון לילדים בשנת 2015, זכתה במחווה מגדולי הזמרים במלטה אשר ביצעו לכבודה את שירה לאירוויזיון "All Of My Love" כדי להרים לה מעט את המורל. הזמרת המלטזית, ולנטינה רוסי (Valentina Rossi), העלתה לעמוד האינסטגרם וידאו קצר המכיל נציגי אירוויזיון מלטזים, מתמודדי קדם אירוויזיון ו- X Factor מבצעים את השיר.

 

View this post on Instagram

A post shared by Valentina Rossi (@vallyrossix) on

בוידאו אפשר למצוא את אירה לוסקו (2002, 2016) כריסטבל (2018), מיקלה (2019), גלן וולה (2011) וזוכת אירוויזיון הילדים ב- 2013 – גאיה קאוצ'י. בנוסף ניתן למצוא שם זמרים כמו ברוק בורג, פמלה בזינה ומקסים פאץ' שהתמודדו בעבר בקדי אירוויזיון.

הודעה חשובה:

אנחנו ב- EuroMix מנסים לספק לכם מידי יום את כל החדשות והידיעות הקשורות לאירוויזיון בעברית ובממשק נוח, בהתנדבות ואהבה רבה לתחרות. אנחנו מנסים כבר תקופה ארוכה להגיע ל- 1,000 מנויים בעמוד היוטיוב שלנו, בו אנחנו מפרסמים חדשות והודעות לגבי האירוויזיון. אנחנו ממש מבקשים, הכנסו לקישור הבא והרשמו כמנויים > https://bit.ly/38PS63W כך גם תקבלו התראות על כל החדשות וגם תעזרו לנו המון! תודה רבה 🙏🙏🙏.

 

השנה תהיה ההשתתפות ה- 33 של מלטה בתחרות האירוויזיון, כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה מלטה הוא המקום השני בשנת 2002 וב- 2005.

[addtoany]

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!