רשת הטלוויזיה של רומניה והזמרת רוקסן מקבלים בהבנה את ביטול תחרות אירוויזיון 2020 ורומזים כי השתתפותה של רוקסן באירוויזיון 2021 עומדת על הפרק.

[addtoany]

בעקבות ההודעה אל ביטול אירוויזיון 2020 בשל התפשטות נגיף הקורונה, נציגת רומניה – רוקסן (Roxen), מביעה את תודותיה על התמיכה וההבנה כי בריאות חשובה יותר מכל דבר אחר, ובנוסף, אולי רומזת על השתתפות באירוויזיון 2021.




תגובתה של רוקסן 

"צר לי על כך שלא נגיע לרוטרדם במאי, אך בריאות היא הדבר החשוב ביותר ועל כולנו להתרכז בזה כרגע. אני שמחה על כך שנבחרתי לייצג את רומניה באירוויזיון ואני מודה לכולם על האמון והתמיכה, לקהל, למלחינים ולכל הצוות שתמיד איתי. זה זמן קשה לכולנו, אך עם סבלנות והמידע הנכון נוכל להתגבר על זה ולהמשיך בשגרתנו. ולמה לא, בואו נתראה באירוויזיון 2021 שוב. אני אמשיך לעשות מוסיקה בתקופה הקרובה ואשמח לשמוע מכם בקרוב, וכמובן אני אמשיך לקדם ולשיר את כל חמשת השירים: 'Alcohol You', 'Beautiful Disaster', 'Cherry Red', 'Colors' ו- 'Storm'. בריאות לכולם!" כך מסרה רוקסן.




תגובת רשת הטלוויזיה הרומנית 

מראש המשלחת הרומנית לאירוויזיון נמסר: "רשת הטלוויזיה הרומנית רוצה להודות לפרטנרים שלנו, שהיו מעורבים בארגון קדם אירוויזיון 2020, וכמובן לאוהדי האירוויזיון, שתמכו וקידמו את נציגתנו בתחרות היוקרתית והבינלאומית. צוות האירוויזיון ינתח את ההשלכות מתוך ההחלטה של מארגני התחרות ויעריך את כל האפשרויות, כולל שמירה מלאה או חלקית על תוצאות תחרות קדם האירוויזיון השנה. כעת הדבר החשוב ביותר הוא להיות בריא. ולא לשקח שלאירוויזיון יש את הכוח להפתיע אותנו בשנה הבאה".

ברשת הטלוויזיה רומזים כי יבדקו האם רומניה תוכל לשלוח לאירוויזיון הבא את הזמרת רוקסן יחד עם השיר הנבחר "Alcohol You" או לפחות לשלוח את הזמרת עם שיר חדש.




 

רוקסן הייתה אמורה להתמודד באירוויזיון עם השיר "Alcohol You". הזמרת נבחרה בבחירה פנימית מתוך שיתוף פעולה שנוצר בין רשת הטלוויזיה של רומניה לחברת התקליטים Global Records. רוקסן, כמובן, חתומה בחברת התקליטים.

זו תיהיה ההשתתפות ה- 21 של רומניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום השלישי ב- 2005 וב- 2010.

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!