הלהקה הליטאית, The Roop, מגיבה לביטול תחרות אירוויזיון 2020 בשל התפשטות הקורונה. עדיין לא ידוע האם הלהקה תוכל להתמודד באירוויזיון הבא. כתבתה של מאיה ברכה.

[addtoany]

 

החדשות על ביטול האירוויזיון השנה הגיעו ללהקה הליטאית – The Roop. הלהקה הביעה עצב אך מבינה שהסיטואציה כרגע מאלצת החלטה שכזו. "זה מאוד עצוב, אנחנו לא רוצים להכחיש זאת. אבל הבריאות באה לפני כל תחרות מכל סוג שהוא. אנחנו מבטיחים שלא נרים ידיים ונמשיך לקדם את השיר והריקוד שלנו מסביב לעולם. לאחרונה השיר התחיל לקבל תאוצה בתחנות רדיו זרות. הבנו שהשיר שלנו הוא אהוב והדרך שלו ללבבות האנשים רק התחילה", אמר סולן הלהקה ויידוטאס ואליוקביצ'יוס (Vaidotas Valiukevičius).




הלהקה קוראת לכולם להישאר מאוחדים, הישארו בהסגר ותפיצו את מצב הרוח הטוב שלכם עם הריקוד של השיר שלנו בבית ובמרפסות שלכם. "הצלחנו לייצר משהו שמאחד אנשים ומפיץ חיוביות. זה ממש נחוץ עכשיו. ותזכרו שלא התחרות מביאה משמעות לשיר אלא המאזינים. אז כל אחד ואחד מאיתנו יכול להיות שגריר של השיר ולהפיץ אותו", אמר המתופף רוברטאס ברנאוקאס (Robertas Baranauskas).




"השנה ליטא היתה מדורגת גבוה מאוד בהימורים וזה הישג בשם עצמו. כבר הוכחנו שאנחנו יכולים להיות מוכרים, אמיצים, מקצועיים ומנהיגים. אנחנו מתפללים להישאר בדרך זו בהמשך חיינו" אמר הגיטריסט מאנטאס באנישאוסקאס (Mantas Banišauskas).

הודעה חשובה:

אנחנו ב- EuroMix מנסים לספק לכם מידי יום את כל החדשות והידיעות הקשורות לאירוויזיון בעברית ובממשק נוח, בהתנדבות ואהבה רבה לתחרות. אנחנו מנסים כבר תקופה ארוכה להגיע ל- 1,000 מנויים בעמוד היוטיוב שלנו, בו אנחנו מפרסמים חדשות והודעות לגבי האירוויזיון. אנחנו ממש מבקשים, הכנסו לקישור הבא והרשמו כמנויים > https://bit.ly/38PS63W כך גם תקבלו התראות על כל החדשות וגם תעזרו לנו המון! תודה רבה 🙏🙏🙏.

הלהקה הליטאית, The Roop, הייתה אמורה להתמודד באירוויזיון 2020 עם השיר "On Fire". היא הייתה אחת הפייבוריטיות לזכייה באירוויזיון 2020 כאשר הייתה מדורגת כעת במקום שלישי מתוך 41 מדינות בטבלאות ההימורים של האירוויזיון.

הלהקה לא מעורה בעתיד התחרות. האם תהיה להם ההזדמנות להשתתף בשנה הבאה או שתתבצע בחירה חדשה. הכל יתברר בעתיד הקרוב. כרגע הלהקה זוכרת להישאר בהסגר ולהשקיע את זמנם בבית בכתיבת שירים חדשים. הלהקה לא מתכוונת לנוח ותמשיך לקדם את המוסיקה שלה. הם מאחלים לכולם בריאות ואחדות בתקופה הקשה.

זו תהיה ההשתתפות ה- 21 של ליטא באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום השישי באירוויזיון 2006 עם השיר "We Are the Winners" בביצוע של LT United.

 

[addtoany]

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!