הגרסה הסופית של השיר הארמני "Chains On You" שיבוצע באירוויזיון על ידי הזמרת אתנה מנוקיאן (Athena Manokian) שוחררה הערב. הגרסה החדשה תבוצע על בימת אירוויזיון 2020 ב- 14 במאי.

[addtoany]

 

אתר האירוויזיון הרשמי Eurovision.tv שחרר הערב את הגרסה החדשה והסופית של השיר הארמני "Chains On You" שיבוצע באירוויזיון 2020 על ידי הזמרת אתנה מנוקיאן (Athena Manoukian).




השיר עבר שדרוג משמעותי עם עיבוד מחודש ומיקס מהודק ומדובר לכל הדעות בגרסה טובה הרבה יותר מהגרסה אשר בוצעה בקדם אירוויזיון הארמני לפני כחודש.




בכך מצטרפת ארמניה למדינות כמו אלבניה, צ'כיה, איטליה, רומניה, סלובניה וישראל שכבר שחררו או שמתכוונות לשחרר גרסאות חדשות לקראת אירוויזיון.

ארמניה תשתתף בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2020 מול 17 מדינות נוספות. חצי הגמר השני יתקיים ב- 14 במאי ואילו גמר האירוויזיון יערך ב- 16 במאי. ארמניה ממוקמת כעת במקום ה- 30 בטבלאות ההימורים של אירוויזיון 2020.

השנה תהיה ההשתתפות ה- 14 של ארמניה בתחרות האירוויזיון, כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה ארמניה הוא המקום הרביעי בשנת 2008 עם סירושו וב- 2014 עם Aram Mp3.

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

פרסומת:

מגנטים לאירועים בעפולה – צוות הצילום הטוב ביותר בצפון – "LaVie Photography"