האזינו: ארילנה ארה (Arilena Ara) חושפת את גרסת האירוויזיון לשיר האלבני – "Fall From The Sky". השיר יבוצע באירוויזיון בשפה האנגלית.

[addtoany]

אחרי חודשים של ספקולציות ניתן לאשר שהשיר האלבני "Shaj" יבוצע באירוויזיון בשפה האנגלית ויקרא מעתה "Fall From The Sky". הזמרת האלבנית, ארילנה ארה (Arilena Ara) חשפה גרסה שונה אשר הוקלטה בארצות הברית בחודשים האחרונים.




בעבר חשפה הזמרת שהשיר נכתב במקור בשפה האנגלית ותורגם לאלבנית כדי שיוכל להתמודד בתחרות הקדם אירוויזיון האלבנית. מלחיני השיר הם דארקו דימיטרוב (Darko Dimitrov) ולזר צבטקוסקי (Lazar Cvetkoski) אשר כתבו יחדיו את השיר "Proud" אשר בוצע על ידי תמרה טודבסקה וייצג את מקדוניה הצפונית באירוויזיון 2019. השניים כתבו לאירוויזיון שירים רבים נוספים בעבר.

ארילנה ארה (Arilena Ara)

ארילנה ארה, בת 21, התפרסמה באלבניה כאשר זכתה בעונה השניה של ה- X Factor האלבני בשנת 2013 אז היתה בת 15 בלבד. בפברואר 2014 שחררה הזמרת את סינגל הבכורה שלה "Aeroplan" אשר זכה להצלחה גדולה באלבניה. ב- 2016 זכתה הזמרת במקום השלישי בפסטיבל Kënga Magjike. עד כה שיחררה הזמרת 17 סינגלים.

 

זו תהיה ההשתתפות ה- 17 של אלבניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום החמישי בשנת 2012 עם השיר "Suus" בביצוע של רונה נישליו (Rona Nishliu).

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!