האזינו: אקסל קנקאנרנטה (Aksel Kankaanranta) נבחר לייצג את פינלנד באירוויזיון 2020 עם השיר "Looking Back". פינלנד תתמודד בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2020.

[addtoany]

 

הפתעה גם בפינלנד! הזמר אקסל קנקארנטה (Aksel Kankaanranta) זכה במקום הראשון בתחרות הקדם האירוויזיון של פינלנד, UMK, ובשל כך ייצג את פינלנד על בימת האירוויזיון ברוטרדם. הזמר גבר על חמישה מתמודדים אחרים, בינהם אריקה ויקמן (Erika Vikman) וקטרינה זולקה (Catharina Zühlke) שהיו לפייבוריטיות לזכייה. הזמר יבצע בחצי הגמר השני, אשר יערך ב- 14 במאי, את השיר "Looking Back".




השיר נכתב על ידי יואונאס אנגריה (Joonas Angeria), יוצר ומפיק מוסיקלי מהבכירים בפינלנד, וקונור מקדונו (Connor McDonough), יוצר אמריקאי. מדובר בשיר ראשון של השניים באירוויזיון.

השיר "Looking Back" מתאר את שלב הילדות בו הצעירים עסוקים ברצון להתבגר, אך בשלב הבגרות הם מבינים שפיספסו את שלב הילדות והנערות. המסר של כותבי השיר הוא: "לחיות את הרגע זה דבר חשוב ביותר".




אקסל קנקארנטה (Aksel Kankaanranta)

אקסל קנקנרנטה התפרסם כאשר השתתף ב- 2017 בתכנית The Voice of Finland, שם זכה במקום השני. שנה לאחר מכן, שחרר יחד עם הראפר הפיני Pyhimys את השיר “Jättiläinen” שזכה להלחה גדולה בפינלנד.

תוצאות UMK

קהל הצופים של פינלנד דירג את הפייבוריטית אריקה ויקמן במקום הראשון ואילו את אקסל קנקאנרנטה במקום השני. צוות השופטים הבינלאומי העניק לאקסל את המקום הראשון ולויקמן רק את המקום השלישי, לכן נבחר אקסל קנקאנרנטה למקום הראשון בתחרות..

  1. Aksel Kankaanranta – “Looking Back” (170 points)
  2. Erika Vikman – “Cicciolina” (157 points)
  3. Tika – “I Let My Heart Break” (127 points)
  4. Catharina Zühlke – “Eternity” (66 points)
  5. F3M – “Bananas” (84 points)
  6. Sansa – “Lover View” (36 points)

זו תהיה ההשתתפות ה- 54 של פינלנד באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום הראשון בשנת 2006 עם השיר "Hard Rock Hallelujah" בביצוע של להקת המפלצות Lordi.

.

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!