רשת הטלוויזיה הסלובנית, RTVSLO, מאשרת כי השיר הסלובני "Voda" עבר שדרוג ועיבוד מחדש לקראת אירוויזיון 2020. הגרסה החדשה תשוחרר בשבועות הקרובים.

[addtoany]

 

הזמרת אנה סוקליץ' (Ana Soklič) תבצע על בימת אירוויזיון 2020 גרסה חדשה לשיר "Voda". השיר הוקלט מחדש ועבר עיבוד נוסף. הגרסה החדשה צפויה להיחשף בשבועות הקרובים.

מיד לאחר זכייתה, סוקליץ' הודיעה לרשת הטלוויזיה הסלובנית, RTVSLO, שהיא מתלבטת לגבי השפה אותה תשיר על בימת האירוויזיון. לדבריה, השיר נכתב במקור בשפה האנגלית אך החליטה לשנות את שפת השיר לסלובנית עבור ה- EMA כדי להגיע לקהל רחב ככל האפשר בסלובניה. לא ידוע האם הגרסה החדשה שונתה לאנגלית או מכילה מילים באנגלית.







אנה סוקליץ' – מי זו?

אנה סוקליץ', בת 36, היא זמרת פופ מסלובניה אשר השתתפה בעבר פעמיים בתחרות הקדם אירוויזיון הסלובני כחלק מהרכב הרוק "Diona Dimm": בשנת 2004 השיר "If You" (מקום 9) וב- 2007 עם השיר "Oče" (מקום 11 בחצי גמר).

סוקליץ' התמודדה בעונה הראשונה של תחרות ה- X Factor בסלובניה בשנת 2012 שם הגיעה עד שלב רבע הגמר. בשנים האחרונות היא כותבת את שיריה עימם נסעה להופיע יחד עם תזמורת סימפונית בדובאיי, נפאל, מונקו. היא התמודדה שלוש פעמיים בפסטיבל Slovenska Popevka, כאש ב- 2019 היא קיבלה שני פרסי שופטים חשובים עבור השיר "Temni Svet".

זו תיהיה ההשתתפות ה- 26 של סלובניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השביעי בשנת 1995 ו- 2001.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!