האזינו: בן דוליץ' (Ben Dolic) יבצע על בימת אירוויזיון 2020 את השיר "Violent Thing". הזמר ייצג את גרמניה באירוויזיון לאחר שנבחר בבחירה פנימית על ידי רשת הטלוויזיה הגרמנית (NDR).

[addtoany]

 

בן דוליץ' (Ben Dolic) יבצע על בימת אירוויזיון 2020 את השיר "Violent Thing" לאחר שנבחר בבחירה פנימית על ידי רשת הטלוויזיה הגרמנית – NDR. הזמר ייצג את גרמניה בגמר האירוויזיון שייערך ב- 16 במאי משום שהרפוליקה הגרמנית נחשבת לאחת מחמש המדינות הגדולות אשר מממנות את תחרות האירוויזיון ולכן התמודדותם בגמר מובטחת.




שירו של בן דוליץ' נחשף במשדר הטלוויזיוני Unser Lied Für Rotterdam. המשדר שודר בערוץ ARD1 כאשר המנחה הידועה ברברה שנברגר (Barbara Schöneberger), אשר מזוהה מאוד עם תחרות האירוויזיון כמגישת הנקודות הגרמנייה בתחרות, הנחתה את המשדר בו נחשף השיר והנציג הגרמני לאירוויזיון.

תומס שטרייבר, ראש הבידור ב- NDR, סיפר שהשיר הגרמני לאירוויזיון 2020 נבחר כבר ב- 12 בדצמבר אבל החלטה זו לא התקבלה על ידי NDR, אלא על ידי שתי קבוצות של שופטים שכל אחת מהן היוותה 50% מההצבעה. הקבוצה הראשונה כללה מוזיקאים מקצועיים שכבר הצביעו באירוויזיון בעבר, והקבוצה השנייה כללה אוהדי אירוויזיון שהידמתה את אופי ההצבעה של הקהל האירופאי.




השיר נכתב על ידי שיתוף פעולה של חמישה יוצרים: בוריס מילאנוב (Boris Milanov), דאג לונדברג (Dag Lundberg), פטר סט. ג'יימס (Peter St. James), ג'ימי ת'ורן (Jimmy Thorén) וקונור מרטין (Connor Martin).

המלחין הבולגרי בוריס מילאנוב (Boris Milanov) כתב לאירוויזיון את השירים "Beautiful Mess" (בולגריה 2017), "Nobody But You" (אוסטריה 2018), "If Love Was A Crime" (בולגריה 2016), "Truth" (אזרבייג'אן 2019), "Chameleon" (מלטה 2019), "In Too Deep" (סרביה 2017), "Bones" (בולגריה 2018) ו- "Na Inat" (בולגריה 2011).

דאג לונדברג (Dag Lundberg) היה שותף גם כן בכתיבת השיר "Bones" (בולגריה 2018).




כתבות מומלצות:

נחשפו השירים שתבצע עדן אלנה בקדם אירוויזיון
האזינו: נחשפו ארבעת השירים שתבצע עדן אלנה במשדר הקדם אירוויזיון שיערך עבורה ב- 3 במרץ. מתוך השירים ייבחר שיר אחד שייצג את ישראל באירוויזיון 2020.. לכתבה והאזנה לשירים

בן דוליץ' (Ben Dolic) – מי זה?

בן דוליץ' או בשמו המלא, בנימין דוליץ' (Benjamin Dolič) הוא זמר פופ בן 22 מסלובניה. לפני 10 שנים, בגיל 12, דוליץ' השתתף בתכנית הטלוויזיה "Slovenia's Got Talent" שם הגיע עד חצי הגמר. במהלך לימודיו בתיכון היה חלק מלהקת D Base אשר התמודדה בקדם האירוויזיון הסלובני (EMA) בשנת 2016 עם השיר "Spet živ". ב- 2018 השתתף בעונה השמינית של The Voice Germany, שם הוא הגיע למקום השני. שירו לאירוויזיון הוא למעשה שיר הבכורה של הזמר.

לראשונה מאז 2009 נבחר הנציג והשיר הגרמני לאירוויזיון בבחירה פנימית. הסיבה לכך היא אחוזי הרייטינג הנמוכים בשנים האחרונות ש"חיסלו" את הקדם. סיבה נוספת, לטענת  NDR, היא חוסר ההתאמה בין ההצבעות בקדם להצבעות באירוויזיון. אחרי ניתוח נתוני ההצבעות בקדם אירוויזיון הגרמני נמצא שהקדם מושך אליו קהל מבוגר בזמן שהאירוויזיון מושך אליו קהל צעיר יותר.

זו תיהיה ההשתתפות ה- 64 של גרמניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום הראשון – פעמיים בלבד – ב- 1982 וב- 2010.

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!