זוכה אירוויזיון 1978, הזמר הישראלי יזהר כהן, ייקח חלק במשדר אירוויזיון 2020 אשר יתקיים בהולנד, בו יספר על האירוויזיון בו השתתף ועל השפעת התחרות על הקריירה שלו.

[addtoany]

 

מנחת אירוויזיון 2020, אדסיליה רומבליי (Edsilia Rombley), תצלם בקרוב מספר קטעים בהם היא תשמש כנהגת מונית ותסיע ברחבי העיר המארחת, רוטרדם, זוכי אירוויזיון שונים מהעבר.



בין הזוכים אשר ישתפו פעולה ניתן למצוא את אן-מארי דוד (Anne-Marie David) אשר זכתה עבור לוקסמבורג באירוויזיון 1973, ניב קבאנה (Niamh Kavanagh) האירית אשר זכתה באירוויזיון 1993, רוסלנה (Ruslana) האוקראינית אשר זכתה באירוויזיון 2004, וכאמור, יזהר כהן אשר זכה באירוויזיון 1978.

הקטעים אשר יצולמו בשבועות הקרובים ישודרו במהלך חצאי הגמר והגמר הגדול של אירוויזיון 2020 ובמהלכם יספרו הזמרים על זכרונותיהם מהתחרות בה השתתפו. הפקת האירוויזיון מבטיחה כי נוכל לשמוע קטע קצר של אדסיליה שרה יחד עם הזוכים.



כזכור, לקראת אירוויזיון 2019, יזהר כהן היה שותף לדרמה לא קטנה לאחר שהוצע לו להקריא את הניקוד הישראלי. כהן סרב להשתתף בחזרה יום לפני הגמר. "יזהר כהן כעס ונעלב שלא נתנו לו לשיר ולא נתנו לו כניסה דרמטית", אומר גורם בהפקת האירוויזיון. "הוא נכח במתחם האקספו בזמן החזרה, אבל הוא כל כך רתח שהוא לא הסכים להשתתף בחזרה. הוא אמר להפקה שהוא מצפה למקום שמכבד אותו בהפקה, ולקבל את מחיאות הכפיים שמגיעות לו כזוכה בתחרות. באמת חבל שלא אפשרו לו לשיר בגמר".

האם יזהר כהן יקבל דווקא על בימת האירוויזיון בהולנד את הבמה הראויה? בקרוב נגלה… 

פרסומת:

צילום מגנטים בנהריה – בחרו בצלם הטוב ביותר – "LaVie Photography"

תחרות האירוויזיון תתקיים ב- 12, 14 ו- 16 במאי 2020 ברוטרדם שבהולנד. ישראל תתמודד בחצי הגמר הראשון שייערך ב- 12 במאי, בו תייצג את ישראל הזמרת הצעירה עדן אלנה.

 

[addtoany]

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!