© Eurovision.tv

להקת "Lake Malawi" תתמודד בקדם האירוויזיון הפולני שייערך ביום ראשון, 23 בפברואר, ותנסה לייצג את פולין עם השיר "Lucy" אשר נכתב על מנחת האירוויזיון לוסי איוב. השיר נכתב על חוויה משעשעת של חברי הלהקה אשר השתתפו באירוויזיון 2019 כנציגי צ'כיה.

[addtoany]

 

בתחילת השבוע שחררה להקת Lake Malawi, אשר ייצגה את צ'כיה באירוויזיון 2019 בתל אביב, שיר חדש אשר מבוסס על חוויה משעשעת שחברי הלהקה חוו יחד עם דגם מקרטון של מנחת האירוויזיון לוסי איוב במהלך ההכנות לקראת התחרות. השיר נקרא "Lucy".



חברי הלהקה סיפרו שבימים שלפני התחרות בישראל הם מצאו במתחם גני התערוכה תמונת קרטון בגודל אמיתי של לוסי איוב שלא הייתה בשימוש. החברים החליטו לקחת את התמונה ולהסתובב איתה ברחבי תל אביב, לאכול איתה ואפילו לשחק איתה טניס. הבילוי המשעשע לא הסתכם רק בתמונות שעלו לאינסטגרם אלא הם החליטו לכתוב על כך שיר.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lake Malawi (@lakemalawimusic) on

בקליפ החדש הם לא משתמשים בתמונת הקרטון של לוסי איוב. הם פנו ללוסי אחרת – כוכבת יוטיוב מקומית שהסכימה לתת להם את דמותה.

"Lucy" בקדם האירוויזיון של פולין

כעת חושף סולן הלהקה, אלברט צ'רני (Albert Černý), כי השיר עימו יתמודד השנה על ייצוג פולין באירוויזיון הוא השיר המדובר – "Lucy". כזכור, אלברט צ'רני עלה לגמר הפולני ויתמודד יחד עם להקת Lake Malawi על הזכות לייצג את פולין באירוויזיון 2020.

כותבי השיר

סיזר סמפסון. בין כותבי השיר.

השיר נכתב על ידי אלברט צ'רני יחד עם היוצר הנורווגי והמפיק המוסיקלי JOWST אשר יצג את נורווגיה באירוויזיון 2017. עוד שותפים לכתיבה סיזר סמפסון (Cesar Sampson) אשר יצג את אוסטריה באירוויזיון 2018 וכמעט גנב מנטע ברזילי את ההצגה וגם לאסה פיריינן (Lasse Piirainen) שייצג את פינלנד כחלק מהרכב Norma John באירוויזיון 2017.



שלושה מתמודדים יתמודדו ביום ראשון על כרטיס הטיסה לאירוויזיון 2020. המתמודדים הם:

  • קאשה דרן (Kasia Dereń)
  • אליציה סזמפלינסקה (Alicja Szemplińska)
  • אלברט צ'רני (Albert Černý) ולהקת "Lake Malawi"

זו תהיה ההשתתפות ה- 23 של פולין באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השני בשנת הבכורה 1994 עם השיר"To nie ja!" בביצוע של אדיטה גורניאק (Edyta Górniak).

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!