רשת הטלוויזיה של בולגריה מאשרת שהשיר הבולגרי ייחשף ב- 7 במרץ. שם השיר צפוי להחשף בקרוב. בנוסף, ויקטוריה גאורגיאבה (Victoria Georgieva), נציגת בולגריה, חושפת פרטים על הקליפ אשר ילווה את השיר.

[addtoany]

 

רשת הטלוויזיה הבולגרית, BNT, מאשרת כי השיר הבולגרי לאירוויזיון 2020 ייחשף ב- 7 במרץ. השיר ישודר לראשונה במהלך תכנית טלוויזיה בערוץ BNT1, בו תתארח נציגת בולגריה – ויקטוריה (Victoria).

במהלך התכנית ייחשף הקליפ הרשמי של השיר. ויקטוריה הייתה שותפה מלאה בעבודה על הקונספט אשר מלווה את הקליפ. "הרעיון מאחורי הקליפ הוא להכניס את הצופה לתוך האמוציות של השיר. השיר מאוד אישי עבורי. הסיפור אותו אנחנו מספרים הוא על הקשיים שכולנו עוברים והכוח להמשיך הלאה", אומרת ויקטוריה. הקליפ צולם בשיטת One-Shot.


רשת הטלוויזיה הבולגרית, BNT, הכריזה על הנציגה הבולגרית לאירוויזיון 2020 כבר בחודש נובמבר. "אני גאה להיות נציגת בולגריה ברוטרדם", אמרה הזמרת לאחר בחירתה. "זכיתי בכך שאני מסוגלת לעשות מוסיקה שאני מאמינה בה ויש לי את החופש להיות מי שאני. להיות שגרירת בולגריה על במה כל כך גדולה זו אחיות גדולה מאחר ותחרות האירוויזיון חשובה לכך כך הרבה אנשים בבולגריה.


ויקטוריה (Victoria) – מי זו?

ויקטוריה גאורגיאבה, בת 22 מהעיר ורנה, התפרסמה בבולגריה כאשר השתתפה בעונה הרביעית של ה- X Factor בולגריה בשנת 2015. אחרי שלושה ניסיונות להתקבל ל- X Factor הצליחה הזמרת להתקבל לנבחרת ואף השאירה רושם רב על הצופים הבולגריים. הזמרת הגיעה למקום ה- 6 בתחרות. הזמרת ידועה בעיקר אודות לקול העמוק שלה אשר העניק לה את הכינוי "אדל הבולגרית".

הזמרת שחררה עד כה 3 שירים כאשר האחרון בהם הוא השיר "I Wanna Know" אשר יצא ביוני 2019. גאורגיאבה הייתה שותפה בכתיבת השיר. הזמרת צפויה לשחרר את אלבום הבכורה שלה במהלך שנת 2020, ככל הנראה, לאחר האירוויזיון.

השנה תהיה ההשתתפות ה- 13 של בולגריה בתחרות האירוויזיון, כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה בולגריה הוא המקום השני בשנת 2017 עם השיר "Beautiful Mess" בביצוע של קריסטיאן קוסטוב (Kristian Kostov).


רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

פרסומת: חוגגים בקרוב ברית לילדכם? צילום ברית מילה זה LaVie Photography!