בסיום חצי הגמר השני של ה- Eesti Laul 2020, שישה מתמודדים אחרונים הבטיחו את מקומם בגמר האסטוני. הגמר ייערך ב- 29 בפברואר.

 

הערב נערך חצי הגמר השני של ה- Eesti Laul אשר משמש כקדם אירוויזיון האסטוני. 12 מתמודדים נוספים התמודדו על שישה מקומות בגמר כאשר תוצאות חצי הגמר חולקו לשני שלבים. בשלב הראשון נקבעו ארבעה עולים על ידי שילוב של צוות שופטים יחד עם הצבעת הצופים. בשלב השני נבחרו שני שירים נוספים על ידי הצופים בלבד.

תוצאות – חצי גמר שני

. אמן שיר ניקוד מקום
German & Violina Heart Winder
Inger Only Dream גמר
Jaagup Tuisk Beautiful Lie גמר
Janet Hingelind
Mariliis Jõgeva Unistustes
Merilin Mälk Miljon sammu
SHIRA Out in Space גמר
Traffic Üks kord veel גמר
Uku Suviste What Love Is גמר
Uudo Sepp I'm Sorry. I Messed Up גמר
Viinerid Kapa Kohi-LA
Ziggy Wild Lean on Me




מתמודדים חוזרים:

  • להקת Traffic ניסתה את מזלה בקדם האירוויזיון האסטוני ב- 2009 (מקום 2), 2012 (מקום 10) ו- 2014 (מקום 3). השנה תבצע שיר שנכתב על ידי נציג אסטוניה באירוויזיון 2019, ויקטור קרון (Victor Crone), ונציג אסטוניה לאירוויזיון 2015 – סטיג רסטה (Stig Rästa). רסטה כתב גם את השיר האסטוני לאירוויזיון 2019 – "Storm".
  • מאריליס יוגבה (Mariliis Jõgeva) התמודדה ב- 2015 תחת השם Mari עם השיר "Kolm päeva tagasi" אשר הגיע רק למקום ה- 9 בחצי הגמר השני.
  • אינגר פרידולין (Inger Fridolin) התמודדה ב- Eesti Laul 2019 עם השיר "Coming Home", שם זכתה במקום ה- 6.
  • השיר של מרילין מאלק (Merilin Mälk) נכתב על ידי יאנה האלאס (Jana Hallas) אשר כתבה את מילותיהם של שירי האירוויזיון "Once In A Lifetime" (אסטוניה 2000) ו- "Runaway" (אסטוניה 2002).




זו תהיה ההשתתפות ה- 26 של אסטוניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום הראשון בשנת 2001 בזכות השיר "Everybody" בביצוע של Tanel Padar, Dave Benton & 2XL.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!