הבוקר נחשף השיר הספרדי לאירוויזיון 2020. בלאס קנטו (Blas Cantó) יבצע על בימת האירוויזיון את השיר "Universo" אשר נכתב על ידי הזמר יחד עם דן האמונד, מאציאיי מיקולאיי טריבולץ, דאנגלו אורטגה ואשלי היקלין . האזינו לשיר.

[fblike][addtoany]

 

הבוקר נחשף השיר הספרדי לאירוויזיון 2020 אשר נקרא "Universo". השיר יבוצע על בימת התחרות על ידי הזמר בלאס קנטו (Blas Cantó). בלאס קנטו עבד על מספר שירים יחד עם המפיק והמלחין דן האמונד (Dan Hammond) ומלחינים אחרים לפני שהשיר הסופי נבחר.

השיר נכתב על ידי קנטו יחד עם דן האמונד, מאציאיי מיקולאיי טריבולץ (Maciej Mikolaj Trybulec), דאנגלו אורטגה (Dangelo Ortega) ואשלי היקלין (Ashley Hicklin) במהלך ביקור באדינבורו (סקוטלנד). טריבולץ כתב בעבר את השיר הצ'כי "Friend Of A Friend" עבור להקת Lake Malawi. היקלין כתב את השיר "Me and My Guitar" עבור הזמר הבלגי טום דייס (Tom Dice) באירוויזיון 2010.




מדובר בשיר פופ אלקטרוני בשפה הספרדית אשר עוסק בבקשת הסליחה של הזמר וברצון לשנות את ייעודו וכך למצוא את הנחישות ששכח בעבר. הקליפ עצמו צולם בלנזרוטה וטנריף שבספרד.




רגע לפני חשיפת השיר, דורגה ספרד במקום ה- 13 (מתוך 41) בטבלאות ההימורים אך לאחר פרסום השיר ירדה המדינה למקום ה- 17, כלומר ישנה מגמה של אכזבה מסויימת מהשיר. לאחר שעה מרגע פרסום השיר, צבר השיר ביוטיוב רק 15 אלף צפיות.

כל מה שחשוב לדעת על השיר הספרדי לאירוויזיון 2020:

רוצים להשאר מעודכנים גם ביוטיוב? לחצו כאן והרשמו כמנויים לעמוד היוטיוב שלנו!




בלאס קנטו (Blas Cantó)

בלאס קנטו נולד ב- 26 באוקטובר 1991 וכעת הוא בן 28. הזמר התפרסם כחבר בלהקת הבנים Auryn אשר הוקמה בשנת 2009 והתפרקה בשנת 2016. קנטו החל בקריירת סולו עם התפרקות הלהקה, בשנת 2016, ומאז הוציא 5 סינגלים בלבד, כאשר הסינגל "Él no soy yo" זכה להצלחה יחסית גדולה בספרד ובתואר סינגל פלטינה. בנוסף, הזמר זכה בעונה החמישית של תכנית הטלוויזיה "Your face sounds familiar" בגרסה הספרדית.




בלאס קנטו (Blas Cantó) והאירוויזיון

בלאס קנטו אינו זר לעולם האירוויזיון. הזמר התמודד בקדם אירוויזיון הספרדי לקראת אירוויזיון הילדים (Junior Eurovision) בשנת 2004. אז התמודד עם השיר "Sentir" ואף הגיע למקום השני. את המקום הראשון בקדם באותה שנה קטפה הזמרת מריה איזבל (María Isabel) אשר זכתה במקום הראשון באירוויזיון הילדים 2004.




הזמר התמודד גם בקדם אירוויזיון הספרדי בשנת 2011 יחד עם להקת הבנים – AURYN. הלהקה ביצעה את השיר "Volver" והגיע עד שלישיית הגמר, אך לבסוף הפסידו לזמרת הספרדייה לוצ'יה פרז (Lucía Pérez).

בשנת 2017 שמו נקשר שוב עם התחרות, כאשר בסקר אשר נערך בספרד נבחרו בלאס קנטו לאחד הזמרים המועדפים לייצוג ספרד באירוויזיון. "אני לא יודע אם ארצה לשיר באירוויזיון, למרות שהאירוויזיון הוא אחד הפסטיבלים הגדולים בעולם", אמר קנטו באחד הראיונות ב- 2017. בראיון אחר באותה שנה אמר קנטו ש"האירוויזיון הוא פרוייקט שיקרה יום אחד. אם לוקחים את זה ברצינות האירוויזיון יכול לעזור לקריירה של לאורך זמן".

בלאס קנטו מי?! בקורת

לאחר שנים רבות, ספרד הקדימה ובחרה את הנציג הספרדי כבר בחודש אוקטובר. צפוי היה שתבחר בזמר ידוע עם קריירה מפוארת אשר זכה להצלחה גדולה בספרד. בחודשים שלפני בחירת הזמר עלו שמות גדולים כמו רות לורנזו ודיאנה נבארו. יחד עם זאת, התחושה היא שרשת הטלוויזיה הספרדית ישר החתימה את הזמר הראשון שאמר לה "כן!". בלאס קנטו הוא זמר שהיה חלק מלהקת בנים דיי מצליחה בין השנים 2011-2015, אך הקריירת סולו של הזמר לא הצליחה להמריא. אף שיר מבין שיריו לא זכה להצלחה גדולה. ולכן, אם לספרד היה פרק זמן ארוך לבחור זמר מתאים ומצליח, מדוע בחרה דווקא בו?

ביקורת (Reaction) לשיר הספרדי בעברית:

רוצים להשאר מעודכנים גם ביוטיוב? לחצו כאן והרשמו כמנויים לעמוד היוטיוב שלנו!
רוצים לשלוח לנו את דעתכם על השיר הספרדי בוידאו? צרו איתנו קשר!

זו תהיה ההשתתפות ה- 60 של ספרד באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנת 1968 ו- 1968. אמאיה ואלפרד (Amaia & Alfred), נציגי ספרד באירוויזיון 2018, נבחרו במתכונת זהה, אך הגיעו בשנה שעברה רק אל המקום ה- 23.

[fblike][addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

פרסומת: חוגגים בקרוב אירוע? מחפשים צלם? צילום אירועים בצפון זה LaVie Photography!