האזינו: רשת הטלוויזיה של בלרוס, BTRC, חשפה את 12 השירים שהעפילו לקדם האירוויזיון של המדינה לאחר שלב האודישנים שנערך היום.

 

במהלך היום נערכו אודישנים ל- 49 מתמודדים שעלו זה אחר זה כדי לבצע את שירם ולהרשים את צוות השופטים. בסיום האודישנים בחרו השופטים את 12 המתמודדים שיתמודדו בקדם האירוויזיון של בלרוס.

רשימת המתמודדים:




זמרים מוכרים:

  • אנג'ליקה פושנובה (Angelika Pushnova) זכתה במקום התשיעי בקדם האירוויזיון ב- 2017 עם “We Should Be Together”. היא ניסתה את מזלה שוב ב- 2018 אך לא הצליחה לעלות לגמר.
  • להקת NAPOLI – מתמודדים מאז 2014 ברצף מידי שנה. התמודדו בפעם האחרונה בקדם האירוויזיון ב- 2019 שם זכתה במקום השביעי.
  • להקת AURA – התמודדה בפעם האחרונה בקדם האירוויזיון ב- 2019 שם זכתה במקום השמיני.




בשנה שעברה הזוכה בקדם האירוויזיון נבחר על ידי צוות שופטים בלבד, ואילו השנה תוחזר הצבעת הצופים לתחרות כך שתוצאות התחרות יקבעו על ידי שילוב של הצבעת צופים והצבעת שופטים. תאריך סופי לקדם האירוויזיון עדיין אין, אך נמסר מרשת הטלוויזיה כי האירוע יקרה עד ה- 6 במרץ.

זו תיהיה ההשתתפות ה- 17 של בלרוס באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השישי בשנת 2007 עם השיר "Work Your Magic" בביצוע של דימיטרי קולדון (Dmitry Koldun).

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!