הפקת אירוויזיון 2020 שוללת אפשרות שזמר בינלאומי ישתתף במופע האמנותי, בדומה למדונה שלקחת חלק בגמר אירוויזיון 2019. המופעים האמנותיים בהולנד יכללו זמרים מקומיים בלבד. כתבתו של יונתן סימן טוב.

[addtoany]

 

המפיק המוסיקלי והמנהל האמנותי לאירוויזיון 2020, אריק ואן טיין (Eric Van Tijn), אישר כי בקטעים האמנותיים אשר יבוצעו במהלך משדרי האירוויזיון ישתתפו אומנים הולנדיים בלבד. זאת בניגוד לשנה שעברה, בה לקחו חלק בקטעים האמנותיים זמרים כמו קונצ'יטה וורסט, מונס זלמרלוב, אלני פוריירה, ורקה סירדוצ'קה וכמובן – מדונה! ביחס לאומנים ההולנדיים הוא ציין ואן טייב: "מבחינתי הם ברמה עולמית, אך כמובן שאיני יכול עדיין לנקוב בשמות".




באתר ההולנדי Superguide דווח כי בהתאם למסורת, אישר המנהל האמנותי כי הזוכה בשנה שעברה, דאנקן לורנס (Duncan Laurnce), יופיע במהלך התחרות. "הזוכה בשנה קודמת תמיד מופיע, אבל מה שדאנקן מתכוון לעשות לא תהיה הופעה רגילה – אנחנו הולכים לעשות מזה משהו מאוד מאוד מיוחד" אמר ואן טיין.

אריק ואן טיין כתב לאירוויזיון שני שירים במהלך שנות ה- 90'. מדובר ב- “Hemel en Aarde” אשר זכה במקום הרביעי באירוויזיון 1998 ו- “Vrede” אשר זכה במקום השישי באירוויזיון 1993. ואן טיין נבחר לכתוב גם את כל הקטעים המוסיקליים אשר ילוו את האירוויזיון.




אירוויזיון 2020 יתקיים באולם אהוי ברוטרדם, הולנד, בתאריכים 12, 14, ו- 16 במאי. הולנד זכתה לארח את התחרות לאחר שניצחה בה בשנה שעברה עם השיר "Arcade", אותו ביצע דאנקן לורנס.

 

לכתבת הוידאו המלאה הכנסו ליוטיוב:

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!