מעצב האופנה הצרפתי, אשר עיצב שמלות רבות הקשורות בתחרות האירוויזיון, הודיע כי הוא פורש מהמסלול לאחר 50 שנות פעילות. עסקיו ימשיכו לפעול בקונספט חדש אשר ייחשף בעתיד.

 

ז'אן פול גוטייה (Jean-Paul Gaultier), מעצב העל הצרפתי בן ה- 67, יחגוג ביום רביעי 50 שנות פעילות בעולם האופנה במהלך תצוגה אשר תיהיה לתצוגת האופנה האחרונה בה יציג גוטייה את בגדיו. מעצב העל מבטיח כי ההוט קוטור "גוטייה פריז" ימשיך את פעילותו במקביל לעסקי הבשמים, אך נראה שגוטייה לא ימשיך לעצב בגדים. עסקיו ימשיכו בקונספט חדש אותו יחשוף המעצב בעתיד.




מעצב העל עיצב את שמלת הנוצות הידועה של דנה אינטרנשיונל לקראת אירוויזיון 1998. שיתוף הפעולה עם הזמרת הישראלית המשיך עוד פעמים רבות – בין היתר בשנת 1999, כאשר עלתה להגיש את הפרס לזוכה השוודית, וב- 2011 אז התמודדה הזמרת שוב באירוויזיון.

גוטייה עיצב את שמלתה של אמינה (Amina) הצרפתיה אשר כמעט זכתה באירוויזיון ב- 1991, אנה ויסי (Anna Vissi) היווניה באירוויזיון 2006, אנגון (Anggun) הצרפתיה באירוויזיון 2012 וההרכב הצרפתי Madame Monsieur אשר התמודד באירוויזיון 2018.

בנוסף, גוטייה עיצב את שמלותיה של פטרה מדה (Petra Mede) אשר הנחתה את אירוויזיון 2013 וכמובן את שמלתה של מדונה (Madonna) במהלך הופעתה במופע האמנותי של אירוויזיון 2019. גוטייה אף שימש כפרשן במהלך אירוויזיון 2008 עבור רשת הטלוויזיה הצרפתית.

 

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!