רשת הטלוויזיה הצרפתית אישרה כי הזמר טום לב (Tom Leeb) נבחר לייצג את צרפת באירוויזיון 2020. השיר יחשף במועד מאוחר יותר.

 

רשת הטלוויזיה הצרפתית אישרה כי הזמר והשחקן טום לב (Tom Leeb) נבחר לייצג את צרפת באירוויזיון 2020. עם החשיפה הגיב הזמר לידיעה: "תחרות האירוויזיון היא אירוע אייקוני ומאחד. אני כל כך גאה לייצג את צרפת ואני לא יכול לחכות כדי לחוות את הדבר הזה אתכם", אמר לב. השיר יחשף במועד מאוחר יותר.




רשת הטלוויזיה הצרפתית בחרה קודם את השיר, מבין אלפי שירים שהתקבלו ונכתבו על ידי צרפתים ומלחינים בינלאומיים. חברי הועדה אשר בחרו בשירים עשו זאת 'בצורה עיוורת' בלי לדעת מי הם הזמרים או המלחינים. לאחר שהשיר נבחר, השיר הוקלט על ידי מספר זמרים פוטנציאליים והוחלט כי קולו של טום הוא המתאים ביותר. ראש המלשחת הצרפתית לאירוויזיון מספרת שחברי הועדה אהבו את השיר משמיעה ראשונה.

טום לב (Tom Leeb)

טום לב, זמר ושחקן בן 30 מפריז, הוא בנו של הקומיקאי והשחקן הצרפתי הידוע מישל לב (Michel Leeb). טום הספיק להשתתף בעשרות סרטים ואף לשחרר את אלבום הבכורה אשר נקרא "Recollection" ב- 2019. בשנה שעברה פתח הזמר את הופעותיהם של טום ג'ונס וסטינג בפריז. לב נחשב לאישיות פופולרית מאוד בצרפת ושר בעיקר בשפה האנגלית.




טום לב נבחר בבחירה פנימית על ידי רשת הטלוויזיה הצרפתית, לאחר שבשנתיים האחרונות נבחר הנציג בעזרת קדם האירוויזיון אשר נקרא Destination Eurovision. צרפת בחרה את נציגיה לאירוויזיון בבחירה פנימית החל משנת 2008 ועד 2017. בשנים האלה הגיעה צרפת לרוב למחצית השניה של טבלת התוצאות באירוויזיון. יוצאים מן הכלל הם פטריסיה קאס (Patricia Kaas) אשר זכתה במקום ה- 8 בשנת 2009 ואמיר (Amir) אשר זכה במקום ה- 6 בשנת 2016.

מאז חזרתה של צרפת לשיטת קדם האירוויזיון ב- 2018 קיבלה המדינה את המקום ה- 13 והמקום ה- 16. תוצאות סבירות ביחס להיסטוריה העגומה של צרפת בתחרות בשני העשורים האחרונים..

זו תהיה ההשתתפות ה- 64 של צרפת באירוויזיון אשר השתתפה בכל האירוויזיונים מאז 1956, פרט לשנים 1974 ו- 1982. צרפת זכתה 5 פעמים במקום הראשון, אך הזכייה האחרונה של המדינה הייתה בשנת 1977.

 

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!