טורניקה קיפיאני (Tornike Kipiani) נבחר לייצג את גאורגיה באירוויזיון. הזמר זכה במקום הראשון בתכנית הריאליטי Georgian Idol. השיר יבחר בבחירה פנימית בשלב מאוחר יותר. 

 

רשת הטלוויזיה של גאורגיה בחרה הערב את זמר הרוק טורניקה קיפיאני (Tornike Kipiani) לייצג את גאורגיה באירוויזיון 2020. הזמר זכה במקום הראשון בתכנית הטלוויזיה Georgian Idol לאחר שגבר על שלושה מתמודדים נוספים. השיר אשר יבצע הזמר באירוויזיון ייחשף בשלב מאוחר יותר.




טורניקה קיפיאני (Tornike Kipiani)

טורניקה קיפיאני זכה במקום הראשון ב- X Factor הגאורגי לשנת 2014. המנטורית של הזמר הגאורגי הייתה לא אחרת מאשר טאמטה (Tamta) אשר יצגה את קפריסין באירוויזיון 2019. הזמר ניסה להתמודד בעבר בתחרות הקדם אירוויזיון הגאורגי בשנת 2017 עם השיר "You Are My Sunshine" אך זכה רק במקום ה- 23 מתוך 25.




תוצאות גמר Georgia Idol:

  • Tornike Kipiani 33.82%
  • Barbara Samkharadze 31.18%
  • Tamar Kakalashvili 18.38%
  • Mariam Gogiberidze 16.62%

זו השנה השנייה ברציפות בה תחרות ה- Georgian Idol משמשת כתחרות לבחירת הנציג הגאורגי לאירוויזיון. השנה, בניגוד לשנה שעברה, יבחר השיר אשר יבוצע על ידי הנציג הנבחר בבחירה פנימית, ולא כחלק מתכנית הריאליטי.

זו תהיה ההשתתפות ה- 13 של גאורגיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום ה- 9 בשנת 2010 וב- 2011.

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!