נציג גאורגיה לאירוויזיון 2020 יבחר ב- 31 בדצמבר במסגרת תכנית הריאליטי Georgian Idol. בין הפיינליסטים: טורניקה קיפיאני (Tornike Kipiani) וגם ברברה סמחרדזה (Barbara Samkharadze).

 

ביום שלישי הבא, ב- 31 בדצמבר, תבחר גאורגיה את נציגיה לאירוויזיון 2020. גמר תחרות ה- Georgian Idol צפוי להתקיים בשעה 19.00 (שעון ישראל) כאשר הזוכה ייצג את גאורגיה באירוויזיון 2020 אשר יתקיים בהולנד.




המתמודדים בגמר הגדול הם:

  • ברברה סמחרדזה (Barbara Samkharadze)
  • מירים גוגיברידזה (Mariam Gogiberidze)
  • תמר קקלשווילי (Tamar Kakalashvili)
  • טורניקה קיפיאני (Tornike Kipiani)




שניים מהתמודדים הם זמרים ידועים מאוד בגאורגיה, עליהם כבר דיווחנו בעבר:

טורניקה קיפיאני (Tornike Kipiani)

טורניקה קיפיאני זכה במקום הראשון ב- X Factor הגאורגי לשנת 2014. המטורית של הזמר הגאורגי הייתה לא אחרת מאשר טאמטה (Tamta) אשר יצגה את קפריסין באירוויזיון 2019. הזמר ניסה להתמודד בעבר בתחרות הקדם אירוויזיון הגאורגי בשנת 2017 עם השיר "You Are My Sunshine" אך זכה רק במקום ה- 23 מתוך 25.

ברברה סמחרדזה (Barbara Samkharadze)

הזמרת ברברה סמחרדזה זכתה ב- 2016 במקום הראשון של התכנית Georgia's Got Talent, אז הייתה רק בת 14. אז זכתה הזמרת בכמות שיא של הצבעות כאשר קיבלה 48.6% מקולות המצביעים.

זו השנה השנייה ברציפות בה תחרות ה- Georgian Idol משמשת כתחרות לבחירת הנציג הגאורגי לאירוויזיון. השנה, בניגוד לשנה שעברה, יבחר השיר אשר יבוצע על ידי הנציג הנבחר בבחירה פנימית, ולא כחלק מתכנית הריאליטי.

זו תהיה ההשתתפות ה- 13 של גאורגיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום ה- 9 בשנת 2010 וב- 2011.

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!