להקת שלוה חוזרת הביתה! הערב תשודר הופעה מיוחדת של להקת שלוה יחד עם גדולי האמנים בישראל במסגרת התכנית "הכוכב הבא" כחלק ממסע התרמה מיוחד לארגון שלוה אשר ינסה לגייס מימון ל- 40,000 טיפולים.

 

הערב בשעה 21.15 תשודר בקשת הופעה מיוחדת של להקת שלוה יחד עם גדולי האמנים בישראל במסגרת התכנית "הכוכב הבא". הערב יהווה את שיאו של חודש ההתרמה לארגון שלוה אשר במסגרתו ינסה הארגון לגייס מימון לטיפולים. הארגון חרט על דגלו טיפול ושילוב ילדים ואנשים עם מוגבלויות בכל מעגלי החיים – מגיל לידה, בשלבי הלימודים וגם בשילובם בתעסוקה.



להקת שלוה

להקת שלוה היא להקה אשר הוקמה על ידי אגודת "שלוה". הלהקה מונה 8 מוזיקאים (נגנים וזמרים), שכולם חברי האגודה וחלקם בעלי לקויות שונות. הלהקה מובילה אג'נדה חברתית של הכלה ושילוב אנשים עם מוגבלויות בחברה ורואה בכך את שליחותה המרכזית.

להקת שלוה הוקמה ב- 2005 כאמצעי טיפול ייחודי עבור המשתתפים המוכשרים, אך הפריצה הגדולה הגיעה עם השתתפותם בסוף 2018 ב"הכוכב הבא לאירוויזיון 2019". שלוה העפילו לגמר התחרות אך חבריה החליטו לפרוש כאשר התברר כי השתתפות באירוויזיון כרוכה בחילול שבת. לבסוף שלוה לקחו חלק במופע האמנותי בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2019 כאשר ביצעו את השיר "A Million Dreams".

 



מאז השתתפותם ב"כוכב הבא" הופיעה להקת שלוה בטקס הדלקת המשואות ביום העצמאות. הלהקה נבחרה להוביל קמפיין חברתי יחד עם בנק הפועלים שמטרתו קידום ושילוב אנשים עם מוגבלויות, ובנוסף בחודש האחרון הופיעה הלהקה בפני נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, אשר התרשם מאוד והעניק חיבוק חם לחברי הלהקה בתום הופעתם.