בסקר שנערך באתר, אתם קבעתם שאלוואנה ג'יאטה (Elvana Gjata) היא המועמדת המועדפת עליכם לייצג אלבניה באירוויזיון עם השיר "Me Tana". הזמרת זכתה ב- 48.84% מקולות הגולשים.

 

בסקר שנערך באתר, אתם הגולשים קבעתם שהזמרת הפייבוריטית לייצג את אלבניה באירוויזיון 2020 היא הזמרת אלוואנה ג'יאטה (Elvana Gjata) אשר מתמודדת עם השיר אשר כתבה והלחינה – "Me Tana". הזמרת זכתה ב- 48.84% מקולות הגולשים – בפער ניכר מכל יתר המתמודדים.

במקום השני (16.28% מקולות הגולשים) נבחרה הזמרת ארילנה ארה (Arilena Ara) עם השיר "Shaj". במקום השני (16.28% מקולות הגולשים) נבחרה הזמרת שרה באיירקטארי (Sara Bajraktari) עם השיר "Ajër".

This poll is no longer accepting votes

מה השיר הטוב ביותר מתוך המתמודדים ב- FiK?

הערב, בשעה 21.45 (שעון ישראל), יחל הקדם האירוויזיון האלבני. Festivali i Këngës ה- 58 יערך בטירנה, בירת אלבניה. הזוכה בתחרות ייצג את אלבניה באירוויזיון 2020 ויהיה לשיר הראשון אשר יבטיח את השתתפותו באירוויזיון הקרוב.

הגמר הגדול ישודר בערוץ האלבני RTSH1 ובערוץ הקוסוברי RTK – קישור לצפייה אונליין בערוצים אלה ניתן למצוא כאן וכאן.

זו תהיה ההשתתפות ה- 17 של אלבניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום החמישי בשנת 2012 עם השיר "Suus" בביצוע של רונה נישליו (Rona Nishliu).

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!