הערב שודר הפרק ה- 11 של 'הכוכב הבא לאירוויזיון 2020'. שני מתמודדים נוספים עברו את האודישן הראשון וממשיכים לשלב הבא. המתמודדות שעברו: ליאורה יצחק וגאלה בראון.

 

הערב שודר הפרק ה- 11 של 'הכוכב הבא 2020'. בפרק זה צפינו בשלושה אודישנים, כאשר הזמרות גאלה בראון וליאורה יצחק עברו את 70 אחוזי ההצבעה. הזמר הצעיר נווה מאמו לא הצליח לעבור את האודישן הראשון.



המתמודדים אשר עברו לשלב הבא:

גאלה בראון

גאלה בראון, בתה של נסיכה קומוריאנית ואב ניצול שואה, מוסיקאית וכוריאוגרפית אשר עלתה לישראל לפני 13 שנים, הופיעה יחד עם סטטיק ובן אל בשיר "בננות". הזמרת בחרה לשיר את "Ain't Nobody" (במקור של Chaka Khan) ונתנה ביצוע מטורף! דיוק קולי שנשמע כמו הקלטה באולפן, וייב בינלאומי, ואכן "יהלום מלוטש" ו"מוצר מוגמר". גאלה בראון עשויה לייצג את ישראל ולהביא תוצאה טובה מאוד. 75% הצבעה.

ליאורה יצחק

ליאורה יצחק, בת 45 מלוד, נולדה בישראל אך השתלבה בתעשיות ה"בוליווד" שבהודו. אחרי 8 שנות עבודה בהודו חזרה לישראל והשתתפה בשיר "חליפות" עם הדג נחש, "מילים יפות מאלה" עם עידן רייכל ו"נמסטה" עם סטטיק ובן אל. ליאורה בחרה לשיר את השיר הידוע שהוציאה כסינגל ראשון "מעלה מעלה" ונוגן רבות בתחנות הרדיו בישראל. 74% הצבעה. ביצוע מקצועי ומדוייק אשר מוכיח את יכולותיה הידועות של הזמרת.



המתמודדים אשר לא עברו לשלב הבא:

 

  • נווה מאמו, בן 17.5, בחר לשיר את השיר "Hello" (במקור של Lionel Richie). קיבל 51% הצבעה.

 

This poll is no longer accepting votes

איזה אודישן היה הטוב ביותר בפרק האודישנים ה- 11?

 

פרק האודישנים הבא ישודר ביום רביעי, 11 בדצמבר, בשעה 21.15 בערוץ קשת (12).

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'הכוכב הבא לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.