האזינו כעת ל- 20 השירים המתמודדים בקדם האירוויזיון של אלבניה – Festivali i Këngës. השיר הזוכה אשר ייצג את אלבניה יבחר ב- 22 בדצמבר. 

 

הבוקר נחשפו להאזנה 20 השירים המתמודדים ב- Festivali i Këngës ה-58. השיר אשר ייבחר בגמר התחרות ב- 20 בדצמבר יהיה לשיר הראשון אשר יתמודד באירוויזיון 2020.

רשימת המתמודדים בתחרות:

  • לחצו על שם השיר להאזנה
. אמן שיר ניקוד מקום
Albërie Hadërgjonaj Ku ta gjej dikë ta dua
Aldo Bardhi Melodi
Arilena Ara Shaj
Bojken Lako Malaseen
Devis Xherahu Bisedoj me serenatën
Eli Fara & Stresi Bohemë
Elvana Gjata Me tana
Era Rusi Eja merre
Gena Shqiponja e lirë
Genc Tukiçi & Nadia Tukiçi Ju flet Tirana
Kamela Islamaj Më ngjyros
Kanita Suma Ankth
Kastro Zizo Asaj
Olta Boka Shkrime në mur
Renis Gjoka Loja
Robert Berisha Ajo nuk është unë
Sara Bajraktari Ajër
Tiri Gjoci Me gotën bosh
Valon Shehu Kutia e Pandorës
Wendi Mancaku Ende
  • לחצו על שם השיר להאזנה




This poll is no longer accepting votes

מה השיר הטוב ביותר מתוך המתמודדים ב- FiK?




אוהדי אירוויזיון אשר עוקבים אחר קדם האירוויזיון האלבני מידי שנה יכירו מספר שמות מהרשימה. ברשימת המתמודדים ניתן למצוא את אולטה בוקה (Olta Boka) אשר ייצגה את אלבניה באירוויזיון 2008 עם השיר "Zemrën e lamë peng" אשר הגיע למקום ה- 17 בגמר. בויקן לאקו (Bojken Lako) וטירי ג'וצ'י (Tiri Gjoci) התמודדו בקדם האירוויזיון בעבר ואף ליוו את יונידה מליצ'י (Jonida Maliqi) על בימת האירוויזיון בתל אביב.




בושפפה, בושניאקו ודימיטרוב בין כותבי השירים

בין כותבי השירים ניתן למצוא את יוגנט בושפפה (Eugent Bushpepa) אשר יצג את אלבניה באירוויזיון 2018, שם זכה במקום ה- 11 בגמר האירוויזיון עם השיר "Mall". בושפפה כתב את השיר לוולון שהו (Valon Shehu). בנוסף, המלחין פלורנט בושניאקו (Florent Boshnjaku) אשר הלחין את השיר האלבני "Suus" לאירוויזיון 2012, והשיג את המקום ה- 6 אשר נחשב לתוצאה הטובה ביותר של אלבניה עד כה, הלחין לקדם האירוויזיון את השיר "Shkrime në mur" אשר תבצע אולטה בוקה (Olta Boka).

גם דארקו דימיטרוב (Darko Dimitrov), מלחין ומפיק השיר המקדוני "Proud" אשר דורג במקום הראשון על ידי השופטים באירוויזיון 2019, הלחין שני שירים לקדם האירוויזיון האלבני. האחד לזמרת ארילנה ארה (Arilena Ara) והשני לארה רוסי (Era Rusi). דמיטרוב כתב בעבר לאלבניה את השיר "I'm Alive" אשר התמודד באירוויזיון 2015 ובוצע על ידי הזמרת אלהיידה דני (Elhaida Dani).

אלני פוריירה, מחמוד וג'יוסי פררי בהופעת אורח

כבר כעת הובטח כי במופע הביניים יופיעו שלושה זמרים ידועים. הראשונה היא אלני פוריירה (Eleni Foureira), הדיווה הקפריסאית ילידת אלבניה. השם השני הוא הזמר האיטלקי מחמוד (Mahmood) שייצג את איטליה באירוויזיון האחרון ושירו 'Soldi' הפך לאהוב במיוחד. הזמרת השלישית היא כוכבת ה- X Factor האיטלקי ופסטיבל הסן רמו – ג'יוסי פררי (Giusy Ferreri).

הקדם האירוויזיון האלבני הידוע בשם Festivali i Këngës יחל עם חצאי הגמר ב- 19 וב- 20 בדצמבר ואילו הגמר ייערך ב- 22 בדצמבר. כמו בשנה שעברה, יופיעו כל המתמודדים ב- 19 בדצמבר אז יבצעו את שירם בליווי תזמורת וב- 20 בדצמבר יבצעו שוב כל המתמודדים את שירם ללא תזמורת. לאחר מכן צוות שופטים יבחר את העולים לגמר ואז גם את הזוכה הגדול אשר ייצג את אלבניה באירוויזיון 2020.

זו תהיה ההשתתפות ה- 17 של אלבניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום החמישי בשנת 2012 עם השיר "Suus" בביצוע של רונה נישליו (Rona Nishliu).

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!