הערב שודר הפרק השמיני של 'הכוכב הבא לאירוויזיון 2020'. חמישה מתמודדים נוספים עברו את האודישן הראשון וממשיכים לשלב הבא. המתמודדים שעברו: גלית ויצמן, עופר נוה, שירה צפרי, ינון חג'ג' וענג ישראל. יהודה גברה לא עבר את האודישן.

 

הערב שודר הפרק השמיני של 'הכוכב הבא 2020'. בפרק השמיני צפינו בשבעה אודישנים, כאשר ארבעה מהמתמודדים עברו את 70 אחוזי ההצבעה ובעקבות זאת צלחו את האודישן הראשון. בנוסף למתמודדת נוספת שקיבלה SAVE מאסי עזר ורותם סלע. המתמודדים אשר ממשיכים לשלב הבא הם גלית ויצמן, עופר נוה, שירה צפרי, ינון חג'ג' וענג ישראל. לצערנו, יהודה גברה לא עבר את האודישן הראשון.



המתמודדים אשר עברו לשלב הבא:

ינון חג'ג'

העורך דין לעתיד בן ה- 24, ינון חג'ג', בחר לשיר את השיר "תגידי לו" (במקור של אוהד חיטמן) בצורה נקייה וכובשת. 80% הצבעה לינון חג'ג'. אך האם זה מספיק לאירוויזיון? על סמך הביצוע הזה כנראה שלא. חג'ג' צריך להרשים את הקהל והשופטים הרבה יותר באודישן הבא כדי שיסומן כמועמד שעשוי להכנס לנבחרת.

ענג ישראל

ענג ישראל, בת 23 מאשקלון, בחרה לשיר את השיר "Turning Tables" (במקור של Adele). קולה המיוחד והמדוייק העניק לה 80% הצבעה.



עופר נוה

המפיק המוסיקלי עופר נוה, ניסה לפרוץ ב'כוכב נולד 10' אך לא הצליח להתקבל לנבחרת. עופר בחר לשיר את "Laisse Moi T'aimer" (במקור של מייק בראנט) בצורה מיוחדת וכובשת כמו שרק הוא יודע לעשות. עופר נוה הצליח להגיע לתווים הגבוהים והקשים של השיר בצורה מעולה. למרות שהשיר מאוד מאוד קשה, עופר נוה הצליח להחזיק אותו היטב! 71% הצבעה. אסף אמדורסקי הצביע אדום.

שירה צפרי

שירה צפרי, בת 18 משערי תקווה, בחרה לשיר את "Karma Police" (במקור של Radiohead) וזכתה רק ב- 55% הצבעה. ביצוע מצויין אך בחירת השיר הייתה לחלוטין לא נכונה. שירה צפרי קיבלה SAVE.

גלית ויצמן

גלית ויצמן, בת 46 מנהריה, סייעת בגן ילדים, בחרה לשיר את "The Show Must Go On" (במקור של Queen) וביצעה אותו בצורה עוצמתית, מצמררת ומפתיעה. הזמרת קיבלה 77% הצבעה בזכות הביצוע המהפנט ובזכות שירי מימון אשר שכנעה את אמדורסקי שלא לתת לה אדום. האם יש קיים סיכוי שנראה את גלית ויצמן בנבחרת הסופית? לדעתי כן!



המתמודדים אשר לא עברו לשלב הבא:

  • יהודה גברה, בן 35 מתגורר כעת בניו יורק, במקור מירושלים. הזמר זכה במקום רביעי בקדם אירוויזיון 2013 עם "We're Beautiful". בנוסף ניסה לייצג בעבר גם את סן מרינו ב- 2018. מחר יתמודד יהודה גברה בחצי הגמר של פסטיבל Kënga Magjike 2019 שנחשב לפסטיבל הגדול ביותר באלבניה ובבלקן. יהודה גברה בחר לשיר את "Somebody To Love" (במקור של Queen). עוד מקרה של בחירת שיר כל כך לא נכונה! יהודה, זה לא הסגנון שאתה שר בדרך כלל, אז למה?! למה?! למה?!
  • ברק ביטון – "לבחור נכון" (במקור של אמיר דדון). קיבלה 46% הצבעה.

 

This poll is no longer accepting votes

איזה אודישן היה הטוב ביותר בפרק האודישנים השמיני?

 

פרק האודישנים הבא ישודר ביום שבת, 7 דצמבר, בשעה 21.15 בערוץ קשת (12).

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'הכוכב הבא לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.