עכשיו זה רשמי: סנדרו ניקולס (Sandro Nicolas) נבחר לייצג את קפריסין באירוויזיון 2020. רשתות התקשורת בקפריסין מדווחות כי נציג המדינה לאירוויזיון נבחר וכי הצדדים יחתמו על חוזה בימים הקרובים.

 

הזמר סנדרו ניקולס (Sandro Nicolas) נבחר בבחירה פנימית על ידי CyBC, רשת הטלוויזיה הקפריסאית, לייצג את האי הקטן באירוויזיון 2020. על בחירתו של סנדרו ניקולס להשתתף באירוויזיון דיווחנו כבר בשבוע שעבר, אך כעת זה רשמי.




סנדרו ניקולס (Sandro Nicolas) – מי זה?

סנדרו ניקולס נולד בשם אלסאנדרו רוטן (Alessandro Rütten) לפני 23 שנים בגרמניה, לאב ממוצא אמריקאי ואם ממוצא יווני. הזמר החל לנגן על תופים בגיל 4 ובגיל 15 החל לנגן בגיטרה ולכתוב את שיריו. הזמר דובר גרמנית, אנגלית ויוונית.

ב- 2015 ניגש לאודישנים לגרסה הגרמנית של תכנית הטלוויזיה Got Talent אך הזמר לא צלח את האודישנים המתקדמים. ב- 2018 התפרסם לראשונה כאשר השתתף ב- The Voice Germany והגיע לשלבים מתקדמים בתכנית. בחודש אוגוסט האחרון התמודד בתחרות הבינלאומית New Wave אשר מתקיימת מידי שנה ברוסיה כאשר ייצג את ארה"ב, שם זכה במקום ה- 6 מתוך 13.




רשת הטלוויזיה הקפריסאית אישרה כי קיבלה 120 שירים מועמדים לייצוג קפריסין באירוויזיון 2020. על פי הדיווחים, וועדה מיוחדת אשר מונתה על ידי רשת הטלוויזיה האזינה לכל השירים וכבר בחרה את השיר את השירים הבאים:

  • "Mucho Calor" – שיר בסגנון EDM.
  • "Can’t Look Away" – מיד טמפו.
  • "Never Let You Down" – שיר פופ.

בקפריסין מדווחים כי שניים מהשירים נכתבו על ידי כותבים זרים ורק שיר אחד נכתב על ידי מלחין יווני.

תהיה ההשתתפות ה- 37 של קפריסין באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום השני באירוויזיון 2018 עם השיר "Fuego" בביצוע של הזמרת אלני פוריירה.

 

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!