למרות התכנונים הרבים, רשת הטלוויזיה הצ'כית (ČT) לא תקיים קדם אירוויזיון טלוויוני לקראת אירוויזיון 2020. בצ'כיה חוזרים למתכונת האינטרנטית.




בעקבות הצלחתה של צ'כיה באירוויזיון האחרון עם להקת Lake Malawi, החליטו ברשת הטלוויזיה הצ'כית שלא לקיים יותר קדם אירוויזיון אינטרנטי אלא להשקיע בעריכת קדם אירוויזיון טלוויזיוני אשר צפוי היה להיות משודר בערוץ הצ'כי. כעת מפרסמים ב- ČT כי הרעיון לא יצא לפועל:

"כן, זה נכון… אחרי מספר שבועות ארוכים וקבלת החלטות קשות מאוד, החלטנו לדחות את הפורמט הטלוויזיוני של הקדם אירוויזיון לשנה אחרת (אולי שנה הבאה?) בעקבות סיבות רבות ומרובות. רצינו לעשות משהו ממש שונה והרגשנו שהשנה השינויים לא יוכלו להתקיים כפי שרצינו.
אנחנו חוזרים לפורמט האינטרנטי כפי שנבחרו נציגי צ'כיה בשנתיים האחרונות. אבל… אל דאגה, אנחנו עושים את המירב כדי לקחת את הקדם האירוויזיון הדיגיטלי שלנו צעד אחד קדימה, אז המשיכו לעקוב אחרינו בערוצים הדיגיטליים למידע נוסף".




שמונה מתמודדים יתמודדו בקדם האירוויזיון הצ'כי. המתמודדים ייחשפו ב- 6 בינואר ואילו השירים ייחשפו ב- 13 בינואר. בין ה- 13 ל- 26 בינואר תערך הצבעה אינטרנטית אשר בעזרתה ייבחר הנציג הצ'כי לאירוויזיון.

 

זו תהיה ההשתתפות ה- 9 של צ'כיה באירוויזיון אשר השתתפה לראשונה בתחרות בשנת 2007. שלוש פעמים הצליחה המדינה לעלות לגמר התחרות.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!