פורסמה רשימת שמות הזמרים אשר יתמודדו בשלב המקדים של תחרות הקדם אירוויזיון הסלובנית ה- EMA FREŠ. השירים יעלו להצבעת הגולשים החל מה- 4 בנובמבר.

 

לקראת EMA 2020 (קדם האירוויזיון הסלובני) הציגה הטלוויזיה הסלובנית את EMA FREŠ – שלב נוסף לקראת הקדם אירוויזיון בו יוכלו להתמודד זמרים צעירים ואלמוניים, מתחת לגיל 26, אשר הוציאו עד שלושה שירים בלבד. כעת, מפרסמת רשת הטלוויזיה את הליך הבחירה של ה- EMA FREŠ יחד עם שמותיהם של 18 המתמודדים.




החל מה- 4 בנובמבר יתפרסמו מידי יום שני שירים באתר האינטרנט וברשתות החברתיות של הרשת, כאשר הגולשים יתבקשו להצביע לשיר המועדף עליהם. הזוכה היומי יזכה להמשיך להשתתף בתחרות שבועית, כאשר בכל שבוע יבחרו שני זוכים. כך ייערכו מספר סבבים, עד שייבחרו שני שירים אשר יזכו להתמודד בקדם האירוויזיון הסלובני מול 8 שירים נוספים של זמרים מנוסים ומקצועיים.




המתמודדים ב- EMA FREŠ:

  1. Alfirev – Črno bela lika
  2. Astrid in Avantgarden – Sing To Me
  3. Klarity – Diham
  4. Lana Hrvatin – Dream
  5. Ljudmila Frelih – Vztrajaj, ker je vredno
  6. Marko Škof – Hočem da je vse kot prej
  7. Marmoris – Moj pristan
  8. Martina – Pleši
  9. Nuša Pliberšek – Življenje je čarovnija
  10. Parvani Violet – Cupid
  11. Petra Ceglar – Srce naglas
  12. Pia Nina – Tukaj in zdaj
  13. Sara Petešič – Sanjaj
  14. Saška – Še kar lovim tvoj nasmeh
  15. Soulution – Bil bom s teboj
  16. Stella – Ne vem, če sem v redu
  17. Tilen Lotrič – Jaz in ti
  18. Younite – The Cure

 

זו תיהיה ההשתתפות ה- 26 של סלובניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השביעי בשנת 1995 ו- 2001.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!