רשת הטלוויזיה הספרדית הצהירה כי היא תשמח לקבל שירים עבור אירוויזיון 2020. ב- TVE מבטיחים להאזין לשירים ולבחור את המתאים ביותר לזמר בלאס קנטו (Blas Cantó), ללא קשר לניסיון של הכותבים בתחום המוסיקה.


 

הזמר הצעיר, בלאס קנטו (Blas Cantó) יורה לכל הכיוונים. אמש הצהירה ראש המשלחת הספרדית לאירוויזיון, טוני פריאטו (Toñi Prieto), כי רשת הטלוויזיה הספרדית TVE תשמח לקבל שירים עבור אירוויזיון 2020. "כל מי שמעוניין – מוזמן לשלוח לנו שירים" אמרה פריאטו. כך שהדלת פתוחה לכל המעוניין – מוסיקאים צעירים ועד מוסיקאים מקצועיים וידועים.




"אף פעם אין לדעת איפה נמצא הכישרון. יתכן שנזמין שיר ממוסיקאי מקצועי ידוע ובזמן הזה מוסיקאי צעיר עשוי להפתיע אותנו עם שיר מדהים. אנחנו נאזין לשירים ונעריך אותם", אמרה ראש המשלחת הספרדית.




במקביל, ב- TVE לא סגורים גם על הז'אנר אותו יבצע הזמר: "אנחנו לא סגורים על הז'אנר", ציינה טוני פריאטו. רק בשבוע שעבר סיפר קנטו כי הוא מעוניין שהשיר יהיה בקצב ביניים ("Mid-Tempo"), לא מהיר מידי ולא איטי מידי – בין בלדה למוסיקה שמחה. בנוסף, ציין שהשפה בה הזמר רוצה לשיר את שירו היא ספרדית.




 

זו תהיה ההשתתפות ה- 60 של ספרד באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנת 1968 ו- 1968. אמאיה ואלפרד (Amaia & Alfred), נציגי ספרד באירוויזיון 2018, נבחרו במתכונת זהה, אך הגיעו בשנה שעברה רק אל המקום ה- 23.

מקור: VERTELE


רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

פרסומת: חוגגים בקרוב אירוע? מחפשים צלם? צילום אירועים בצפון זה LaVie Photography!