הזמר בלאס קנטו (Blas Cantó) אשר נבחר לייצג את ספרד באירוויזיון 2020 יבצע על בימת התחרות שיר בשפה הספרדית שיהיה בקצב ה"מידטמפו", כלומר בקצב ביניים – בין בלדה למוסיקה שמחה.


 

בלאס קנטו (Blas Cantó), נציג ספרד לאירוויזיון 2020, מתכוון לבצע על הבמה ברוטרדם שיר בשפה הספרדית. "זה מפתה לשיר באנגלית כך שאירופה תבין אותי, אבל הם לא צריכים להבין אותי, מוסיקה היא אוניברסלית" אומר קנטו בראיון לכלי התקשורת בספרד.




קנטו עדיין עובד על השיר לאירוויזיון, אך הוא מעוניין שהשיר יהיה בקצב ביניים ("Mid-Tempo"), לא מהיר מידי ולא איטי מידי – בין בלדה למוסיקה שמחה. "אני לא הולך לשיר פלמנקו", אומר הזמר אשר מאמין ש"לספרד יש הרבה יותר מזה, יש כאן מגוון גדול של תרבויות".

בלאס קנטו מספר כי "ההצעה לייצג את ספרד לא הגיעה אליי ישירות. שמעתי על זה מקולגות וקראתי על זה בכמה רשתות תקשורת. שאלתי אותם לגבי זה והם אמרו לי שהשם שלי עלה ברשת הטלוויזיה הספרדית, עד שבאמת פנו אליי ושאלו אותי אם אני מעוניין לייצג את ספרד אז אמרתי שכן" מספר הזמר. "אם הדברים לא ילכו טוב, אמשיך בקריירה שלי כרגיל, אך אני חושב שזה צעד נוסף בדרך שאני עושה. אני נרגש מאוד לקראת האירוויזיון, אך אני לוקח את הדברים בקלות, אני לא רוצה לייצר ציפיות גבוהות. אני מעדיף להיות זהיר".




הזמר מודה שכבר הספיק לשוחח עם מספר מתמודדי עבר בתחרות כמו: פסטורה סולר (Pastora Soler), אדורנה (Edurne), סוראיה (Soraya), סרפין זובירי (Serafín Zubiri) ולהקת Azúcar Moreno.

לבלאס קנטו חשוב להעביר מסר אחד חשוב: "אנחנו הולכים לעשות משהו סוּפּר קוּל ברוטרדם. אני הולך להיות מאוד שמח עם מה שנכין. מה שמאפיין אותי זה שאני מאוד עקשן ואני שולט על כל דבר, אז קדימה – נעשה את השיר הטוב ביותר"




 

זו תהיה ההשתתפות ה- 60 של ספרד באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנת 1968 ו- 1968. אמאיה ואלפרד (Amaia & Alfred), נציגי ספרד באירוויזיון 2018, נבחרו במתכונת זהה, אך הגיעו בשנה שעברה רק אל המקום ה- 23.

מקור: ABC.ES


רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

פרסומת: חוגגים בקרוב אירוע? מחפשים צלם? צילום אירועים בצפון זה LaVie Photography!