רשת הטלוויזיה של ליטא הודיעה על שינויים רבים אשר ייערכו בקדם האירוויזיון של המדינה לקראת אירוויזיון 2020. זאת כתוצאה מתוצאה מאכזבת באירוויזיון 2019.

רשת הטלוויזיה של ליטא, LRT, הודיעה על מספר שינויים בקדם האירוויזיון המסורתי של ליטא לקראת אירוויזיון 2020. רשת הטלוויזיה תקצר את הליך בחירת השיר מ- 7 מופעים (4 רבעי גמר, 2 חצאי גמר וגמר) ל- 6 מופעים. המופעים יערכו החל מאמצע חודש ינואר ועד סוף פברואר.




במהלך המופעים יצביעו השופטים לשירים כאשר הם נמצאים מחוץ לאולם, כך שהשופטים לא יביעו את דעתם לאחר כל שיר כפי שעשו בשנים קודמות. במקביל, גם הצבעת הצופים לא תוצג במהלך המופעים אלא תיחשף רק בסיום כל מופע.

מספר השירים שיוכל כל זמר לבצע בתחרות הוגבל לשיר אחד בלבד. זאת, ככל הנראה, בשל העובדה כי בשנה שעברה התמודדה הזמרת מוניקה מריה (Monika Marija) עם 2 שירים בחצי הגמר, כאשר הזמרת ביקשה מקהל הצופים שלא להצביע לאחד השירים בשל העדפתה להתמודד בגמר עם השיר "Light On". לבסוף נבחרו שני השירים להתמודד בגמר, הזמרת נאלצה לפרוש עם השיר "Criminal" ולשלם על כך קנס של 2000 יורו.




רשת הטלוויזיה הליטאית מבטיחה להגדיל את התקציב אשר יושקע בשיר הזוכה לקראת הביצוע באירוויזיון. LRT מתחייבים להשקיע יותר בבימוי השיר על הבמה, אפקטים בימתיים, שיעורי פיתוח קול, ביגוד ועוד…

הליך שליחת השירים אל LRT ייערך בין ה- 30 בספטמבר ל- 8 בדצמבר.

זו תהיה ההשתתפות ה- 21 של ליטא באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום השישי באירוויזיון 2006 עם השיר "We Are the Winners" בביצוע של LT United.

 

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!