© Eurovision.tv

מהי התחזית לתוצאות של חצי הגמר הראשון? לפניכם מצב טבלאות ההימורים ותחזית של אתר EuroMix לגבי תוצאות חצי הגמר הראשון. 

[fblike]

חצי הגמר הראשון נחשב לחצי הגמר החלש יותר מבין שני החצאים – בדיוק בגלל זה צפויות לנו היום הרבה הפתעות בשלב חשיפת התוצאות. שבע עשרה מדינות ישתתפו הערב בחצי הגמר הראשון אשר יחל בשעה 22:00. התחרות תשודר הערב בערוץ 'כאן 11'. אך מה הן התוצאות הצפויות להערב? אלו הפתעות מחכות לנו?



הימורים

טבלאות ההימורים מדרגות את המדינות על פי הסדר הבא (מהמדינה בעלת הסיכויים הרבים ביותר לעלות – ועד למדינה עם הסיכויים הנמוכים ביותר לעלייה לגמר):

  1. יוון
  2. אוסטרליה
  3. קפריסין
  4. איסלנד
  5. הונגריה
  6. צ'כיה
  7. סרביה
  8. סלובניה
  9. בלגיה
  10. אסטוניה
  11. פולין
  12. פורטוגל
  13. גאורגיה
  14. בלרוס
  15. סאן מרינו
  16. פינלנד
  17. מונטנגרו




תחזית

יחד עם זאת, התוצאות צפויות להערכתנו להיות שונות. סיכוייה של גאורגיה לעלות לגמר מאוד גבוהות בשל ביצוע מעולה וסוחף מאוד של השיר הגאורגי על בימת התחרות. גם הביצוע של פולין עשוי להכנס לגמר הגדול בשל ביצוע טוב והצבעות מהגרים ברחבי אירופה. פורטוגל ובלרוס הן עוד מדינות שעשויות להפתיע, אם כי סיכויה של בלרוס קלושים יותר מאחר והמדינות העיקריות היחידות אשר עשויות לנקד את המדינה הן גאורגיה ובלרוס. רוב מדינות ברה"ב כמו רוסיה, מולדובה, ליטא, לטביה ועוד מתמודדות דווקא בחצי הגמר הבא.

תחזית של אתר EuroMix: יוון, אוסטרליה, קפריסין, איסלנד, הונגריה, צ'כיה, סרביה, גאורגיה ופולין.

את תוצאות האמת נדע כבר הערב, לקראת השעה 22:00 בלילה. השארנו עמנו לעדכונים ודיווחים!

[fblike]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!