© Eurovision.tv

הזמר הבריטי, מייקל רייס, עלה לבמה לחזרה שנייה עם השיר "Bigger Then Us". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מתל אביב…

בריטניה על הבמה: הזמר הבריטי, מייקל רייס (Michael Rice), עולה לבמה ומבצע את השיר "Bigger Then Us". גם השיר הבריטי השתפר משמעותית. ניתן להבחין במשולש תאורה אשר ירד מהתקרה והתווסף אל הבמה בנוסף למסכי ה- LED אשר מקרינים כוכבים. לקראת סוף השיר מצטרפים לבמה חמישה זמרי הליווי של מייקל רייס כאשר הם לבושים בלבן. הבמה מוארת יותר בשלב זה, מתמלאת בעשן, וכמובן מתפרצים זיקוקי פירוטכניקה. הביצוע הקולי של מייקל רייס לא מושלם.

בביצוע השני המשולש לא ירד מהתקרה.

במסיבת העיתונאים הגריל הזמר הבריטי את מיקומו בסדר השירים בגמר האירוויזיון – בריטניה תתחרה בחצי השני של גמר האירוויזיון.







רייס התמודד בעבר בעונה ה- 11 של ה- X Factor הבריטי (2014). בנוסף, זכה במקום הראשון בתכנית הריאליטי "All Together Now" של ה- BBC. הזמר ייצג את בריטניה בגמר אירוויזיון 2019.

לבריטניה היסטוריה ארוכה מאוד עם התחרות. ההשתתפות הראשונה הייתה כבר ב- 1957, והשנה זו תהיה ההשתתפות ה- 62 של בריטניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא כמובן המקום הראשון בו זכו 5 פעמים. הזכייה האחרונה הייתה בשנת 1997.

 

 

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!