הזמר הרוסי, סרגיי לזרב, עלה לבמה לחזרה שנייה עם השיר "Scream". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מתל אביב…

רוסיה על הבמה: ציפייה רבה לקראת החזרה הרוסית. לאחר החזרה הקודמת ירד הזמר סרגיי לזרב (Sergey Lazarev) והשיר "Scream" מהמקום השני אל המקום השלישי. האם היום יטפס חזרה למעלה?

הרבה קלוזאפים על סרגיי לזרב בתחילת השיר. בבית השני הזמר נמצא בקופסא שעליה מוקרן הגשם. נראה שאחד ממסכי ה- LED לא עבד כראוי בביצוע הראשון. בביצוע השני המסך תוקן. לזרב לא ביצוע את הצליל הגבוה מאחר והוא שומר את קולו לדבר האמיתי – אל דאגה, אנחנו יודעים שהוא מסוגל לבצע את זה כמו שצריך! ביצוע מאוד דרמטי וזה עובד היטב על המסך.

עולה לגמר? חד משמעית כן! ייתכן שגם הפעם סרגיי לזרב יינצח בגמר הגדול בהצבעת הצופים (הטלווטינג) – אך האם הפעם זה יספיק? רוסיה לגמרי מתמודדת על ניצחון!

 







סרגיי לזרב, בן 36, הוא זמר, רקדן ושחקן רוסי ידוע. בתחילת שנות ה- 2000 היה חבר בלהקת הבנים Smash!!. מאז התפרקה הלהקה, ב- 2006, לזרב מנהל קריירת סולו מצליחה שבמהלכה הוציא עשרות שירים אשר הפכו ללהיטים גדולים ברוסיה.

סרגיי לזרב התמודד לראשונה בקדם האירוויזיון הרוסי בשנת 2008 עם השיר "The Flyer". הזמר הגיע למקום ה- 4, ונוצח על ידי זוכה האירוויזיון דימה בילאן. לזרב נבחר לייצג את רוסיה באירוויזיון 2016 על ידי הטלוויזיה הרוסית עם השיר "You Are The Only One". הוא זכה במקום הראשון בקרב הצופים האירופיים באירוויזיון, אך הסתפק במקום השלישי בדירוג הכללי בשל מיקום נמוך בקרב השופטים. לקראת אירוויזיון 2019 הופצו שמועות רבות על כך שסרגיי לזרב מתכנן להתמודד שוב באירוויזיון. שמועות אלה התבררו כנכונות.

 

זו תהיה ההשתתפות ה- 22 של רוסיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום הראשון בשנת 2008 עם השיר "Believe" בביצוע של דימה בילאן (Dima Bilan).

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

פרסומת: אם אתם מחפשים מגנטים לאירועים בצפון אז יש לנו את ההצעה המושלמת בשבילכם!