© Eurovision.tv

הזמרת הרומניה, אסתר פאוני, עלתה לבמה לחזרה שנייה עם השיר "On a Sunday". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מתל אביב…

  • עמוד זה יתעדכן בהמשך עם קטעי וידאו ותמונות מהבמה בתל אביב – השארו מעודכנים.

רומניה על הבמה: הזמרת הרומניה, אתסר פאוני (Ester Peony) מתחילה את השיר כאשר היא יושבת על הכיסא המפורסם. הביצוע נשאר זהה לחזרה האחרונה.  הרקדנים לובשים בגדים שונים. הביצוע הקולי מושלם. שמתי לב שפאוני עושה קצת פרצופים שמסיחים את הדעת. הפירוטכניקה בסוף השיר מושלמת. אחד הרקדנים עזב את הבמה בביצוע האחרון מסיבה לא ברורה.

עולה לגמר? לא בטוח. יש ביצועים טובים מאוד בגמר הזה.






אסתר פאוני (שם מלא: Ester Alexandra Creţu) היא זמרת וכותבת שירים ממוצא רומני. אהבתה למוסיקה החלה עוד בילדותה כאשר גרה עם משפחתה במונטריאול, קנדה. לפני כ- 5 שנים החלה פאוני לפרסם גרסאות כיסוי לשירים ידועים ובשל סגנונה המיוחד הוחתמה בחברת תקליטים רומנית. שנה לאחר מכן הוציאה הזמרת שיר ראשון לרדיו בשם "Sub Aripa Ta". בשנה שעברה הוציאה אסתר את אלבום ה- EP הראשון שלה אותו היא כתבה יחד עם כותבים נוספים.

 

זו תיהיה ההשתתפות ה- 20 של רומניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום השלישי ב- 2005 וב- 2010.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!