© Eurovision.tv

צמד הבנות הגרמני, S!sters, עלה לבמה לחזרה ראשונה עם השיר "Sister". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מתל אביב…

  • עמוד זה יתעדכן בהמשך עם קטעי וידאו ותמונות מהבמה בתל אביב – השארו מעודכנים.

גרמניה על הבמה: צמד הבנות הגרמני, S!sters, לובשות שחור. הן מתהלכות על הבמה הקדמית כאשר הן מתקדמות זו לקראת זו ונפגשות במרכז הבמה הקדמית בפזמון השני. הן ויתרו על הבמה המסתובבת אשר הייתה בגמר הגרמני. במהלך השיר מוקרנים מילים על המסך, בפזמון האחרון מוקרנים על מסכי ה- LED תמונות של אחיות, חברים, זוגות וילדים. זיקוקי פירוטכניקה נופלים מהתקרה למטה לקראת סיום השיר. סמל של שלום מוקרן בסיום השיר על המסכים. יש לתקן את זוויות הצילום. השיר ממש חסר אנרגיה על המסך. הופעה מאוד מאכזבת לגרמניה.







© Eurovision.tv
© Eurovision.tv

הצמד S!sters נוצר השנה ומורכב מלאורה קסטל (Laura Kästel) וקרלוטה טרומן (Carlotta Truman) – למרות השם, הן כמובן לא אחיות.

  • לאורה קסטן – זמרת בן 27, בעלת שורשים בפיליפינים. בגיל 10 זכתה בתחרות Kiddy Contest האוסטרית, שנתיים לאחר מכן התמודדה בתכנית Star Search שם הגיעה לשלב חצאי הגמר ובהמשך הפכה לזמרת הליווי של זוכת האירוויזיון לנה (Lena) בהופעתיה השונות.
  • קרלוטה טרומן – זמרת בת 20, התמודדה בגמר התכנית Das Supertalent בשנת 2009 ובגמר התכנית The Voice Kids בשנת 2014. השתתפה במספר תכניות טלוויזיה נוספות, עבדה עם התזמורת של המשטרה הפדרלית בהנובר. בגיל 12 זכתה בפרס הסולנית הטובה ביותר בפרסי הרוק & פופ הגרמני – הישג חשוב משום שמעולם לא זכתה ילדה בת 12 בפרס זה.

 

זו תיהיה ההשתתפות ה- 63 של גרמניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום הראשון – פעמיים בלבד – ב- 1982 וב- 2010.

 

 

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!