© Eurovision.tv

הזמר האיטלקי, מחמוד, עלה לבמה לחזרה ראשונה עם השיר "Soldi". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מתל אביב…

  • עמוד זה יתעדכן בהמשך עם קטעי וידאו ותמונות מהבמה בתל אביב – השארו מעודכנים.

איטליה על הבמה: הזמר האיטלקי, מחמוד (Mahmood), מתחיל את ההופעה לבדו ובהמשך מצטרפים אליו 3 רקדנים. צבעי הבמה העיקריים הם אדום וכחול. המילים אשר הוא שר מופיעות על מסכי ה- LED עם תרגום לאנגלית. פריימים מתוך הוידאו קליפ של השיר "Soldi" גם כן מופיעות על מסכי ה- LED. התחושה היא שהייתה ציפייה למשהו טוב יותר. הרקדנים נראים לא קשורים וזוויות הצילום בעיתיות.







© Eurovision.tv
© Eurovision.tv

אלסנדרו מחמוד, בן 26, הוא זמר איטלקי, יליד מילאנו, בן לאימא איטלקיה ואב ממוצא מצרי. זכה במקום ה- 6 ב- X Factor האיטלקי לשנת 2012. התקבל לסאן רמו לשנת 2019 בזכות זכייתו בקטגוריית הצעירים בפסטיבל סאן רמו לשנת 2018. בסאן רמו האיטלקי גבר על 23 מתמודדים ידועים אחרים, ביניהם הטריו האיטלקי "Il Volo" אשר ייצג את איטליה באירוויזיון 2015 וזכה במקום השלישי.

השיר חצה את הציבור האיטלקי לשניים בשל המילים בערבית בשיר ושם משפחתו של הזמר. באיטליה מתנגדים רבים לגלי ההגירה של המוסלמים למדינה. לכן, בעקבות זכייתו, איטלקים רבים הביעו סלידה מבחירת השיר כזוכה בפסטיבל הסאן רמו.

 

 

זו תהיה ההשתתפות ה- 45 של איטליה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנת 1964 ובשנת 1990.

 

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!