עם סיום החזרה של אזרבייג'אן על בימת התחרות, השיר "Truth" בביצוע של צ'ינגיז מזנק מהמקום ה- 12 אל המקום הרביעי בטבלת ההימורים. גם השיר של מלטה עולה מהמקום ה- 8 אל המקום ה- 7 כשהוא עוקף את קפריסין ואיסלנד בהימורים.

עם סיום החזרות של חצאי הגמר הראשון והשני ניתן להבחין בקפיצה המשמעותית ביותר אשר ביצע השיר של אזרבייג'אן, "Truth", כאשר מיד עם סיום החזרה מזנק השיר מהמקום ה- 12 למקום הרביעי. אכזבה מסויימת נרשמה מהשיר ההולנדי והרוסי כאשר שתי המדינות נצבעות באדום וסיכוייהם לזכות מעט יורדים. יחד עם זאת הולנד ורוסיה עדיין ממוקמת במקום הראשון והשני בהתאמה בשלב זה. במקביל, איטליה מצמצמת פערים ונראה כי בשעות הקרובות היא עשויה לעקוף את רוסיה ולהפוך למקום השני בטבלת ההימורים.




שוויץ יורדת מהמקום הרביעי אל המקום השישי, כך שסיכויי הזכיה של הנציג השוויצרי, לוקה האני, יורדים. איסלנד וקפריסין יורדות למקום – 8 וה- 9 בהתאמה. נורווגיה יורדת מהמקום ה- 10 למקום 13, ופורטוגל יורדת מהמקום ה- 13 למקום ה- 18. גם ארמניה יורדת מהמקום ה- 18 למקום ה- 23. דנמרק עולה ממקום 24 למקום 19. אלבניה מתרסקת ממקום 20 למקום  27.

ישראל עולה מעט ממקום 26 למקום 25.




טבלת ההימורים המלאה:

oddschecker.com

המדינות אשר צפויות לעלות לגמר מתוך הגמר הראשון על פי ההימורים הן איסלד, קפריסין, יוון, אוסטרליה, סלובניה, פורטוגל, צ'כיה, בלגיה, אסטוניה וסרביה. ואילו העולות מתוך חצי הגמר השני הן: הולנד, רוסיה, אזרבייג'אן, שוודיה, שוויץ, מלטה, נורווגיה, מקדוניה, דנמרק וארמניה.

 

 

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

פרסומת: מחפשים צלם מגנטים באזור הצפון? הכנסו!